• Ik kwam deze video gisteren tegen op youtube, en ik wilde 'm toch eventjes met jullie delen:



    't Is toch erg he, wat pesten allemaal met iemand kan doen. :C

    Inderdaad, ze moeten eens nadenken voordat ze iets zeggen.

    Stiekem vind ik het zonde dat ze zoveel make-up draagt, best een mooi meisje. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dit gewoon om aandacht vragen. Als je je echt zo kut voelt ga je er geen filmpje over plaatsen op Youtube, uiteindelijk zien de mensen die je pesten dat ook, en daar wordt het écht niet minder erg van.

    Ik pest mensen niet, want ik weet dat het fout is, maar dit soort dingen vind ik zo irritant, en geacteerd.

    Ja Jade, je ziet er nog steeds heel erg gelukkig uit.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    oh god, dit vind ik zo erg. Ik snap niet dat mensen niet even na kunnen denken voor dat ze zulke dingen zeggen..

    Crushed schreef:
    Mensen moeten idd denken voordat ze dingen zeggen.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb een heel erg dubbel gevoel bij dit filmpje.

    Ik snap dat ze wil aantonen dat mensen fout bezig zijn, dat pesten zinloos is en dat er vaak heel wat schade wordt mee aangericht. Ik snap dat ze mensen wil oproepen om ermee te stoppen. En op een gegeven moment zie je haar ook bijna in tranen uitbarsten.

    Maar aan de andere kant heb ik iets van; dit is niet de goede manier om zulke dingen aan het licht te brengen. Richt een campagne op, probeer om ergens een artikel gepubliceerd te krijgen, maar ga geen filmpjes op het internet plaatsen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dirigible schreef:
    Ik vind dit gewoon om aandacht vragen. Als je je echt zo kut voelt ga je er geen filmpje over plaatsen op Youtube, uiteindelijk zien de mensen die je pesten dat ook, en daar wordt het écht niet minder erg van.

    Ik pest mensen niet, want ik weet dat het fout is, maar dit soort dingen vind ik zo irritant, en geacteerd.

    Ja Jade, je ziet er nog steeds heel erg gelukkig uit.


    Wow, dan kan ze best goed acteren, al zeg ik het zelf. :/

    Ik vind zulke verhalen wel heel erg, maar als ze op deze manier op het internet staan weet ik niet of ik ze moet geloven. En ik vind het ook een beetje om aandacht vragen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vond het eerst mooi, dat ze dat filmpje plaatste en ze zeiden dat ze 2 dagen er na zelfmoord had gepleegd. Dan kan ik dat beter begrijpen. Maar doordat het filmpje gezien dat ze niet dood is en daar doodleuk staat te vertellen dat ze niet dood is ben ik er anders naar gaan kijken.


    <3

    hortons schreef:
    Ik vond het eerst mooi, dat ze dat filmpje plaatste en ze zeiden dat ze 2 dagen er na zelfmoord had gepleegd. Dan kan ik dat beter begrijpen. Maar doordat het filmpje gezien dat ze niet dood is en daar doodleuk staat te vertellen dat ze niet dood is ben ik er anders naar gaan kijken.

    Waar is dat filmpje?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dirigible schreef:
    Ik vind dit gewoon om aandacht vragen. Als je je echt zo kut voelt ga je er geen filmpje over plaatsen op Youtube, uiteindelijk zien de mensen die je pesten dat ook, en daar wordt het écht niet minder erg van.

    Ik pest mensen niet, want ik weet dat het fout is, maar dit soort dingen vind ik zo irritant, en geacteerd.

    Ja Jade, je ziet er nog steeds heel erg gelukkig uit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tuala schreef:
    (...)
    Waar is dat filmpje?


    Het staat hier ook ergens in het topic.


    <3