• Ik kwam deze video gisteren tegen op youtube, en ik wilde 'm toch eventjes met jullie delen:



    't Is toch erg he, wat pesten allemaal met iemand kan doen. :C

    Dat is zo'n secret video. Zijn er heel erg veel van op Tumblr en al die mensen vertellen daar hun grootste geheimen...


    Olive

    Ahw, dat is zo erg )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ahw, dat is zo erg )=


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mensen moeten idd denken voordat ze dingen zeggen.

    Authors schreef:
    Dat is zo'n secret video. Zijn er heel erg veel van op Tumblr en al die mensen vertellen daar hun grootste geheimen...

    Lol, nja, kan je toch wel eventjes je ei kwijt.

    Ik had nog een filmpje van haar gezien dat ze wel leeft en dat alles weer goed is blablabla. Dat was goed om te horen, maar het leek ineens allemaal zo geacteerd..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dit filmpje al best vaak gezien en telkens krijg ik er een brok in mijn keel van.


    <3

    Ik heb dit filmpje al vaak gezien, dacht zelfs dat ze hierna zelfmoord had gepleegd, maar daar ben ik niet zeker van -lang geleden dat ik 't nog gezien heb.
    Oh nee, dat was iemand anders.
    Anyway ik vind zulke filmpjes -beter gezegd VOND- altijd wel aangrijpend maar nu doet plots iedereen dat en lijkt het fake.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 15:44 ]

    zo erg...


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Ik ben het met Jade in. Mensen moeten nadenken voordat ze wat zeggen, er zijn dagelijks zoveel mensen die pijn hebben door wat anderen zeggen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Abrazo schreef:
    Ik heb dit filmpje al vaak gezien, dacht zelfs dat ze hierna zelfmoord had gepleegd, maar daar ben ik niet zeker van -lang geleden dat ik 't nog gezien heb.
    Oh nee, dat was iemand anders.
    Anyway ik vind zulke filmpjes -beter gezegd VOND- altijd wel aangrijpend maar nu doet plots iedereen dat en lijkt het fake.


    Nu je het zegt, dat is inderdaad Jade die zelfmoord heeft gepleegd, 1 of 2 dagen nadat ze dit filmpje heeft gemaakt.


    Olive

    ze leeft nog. hier het filmpje


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Authors schreef:
    (...)

    Nu je het zegt, dat is inderdaad Jade die zelfmoord heeft gepleegd, 1 of 2 dagen nadat ze dit filmpje heeft gemaakt.

    Was het toch Jade? Oh, kan zijn hoor, ik weet het niet echt meer eigenlijk.

    Sanjit schreef:
    ze leeft nog. hier het filmpje


    Oh, niet dan.


    Olive

    Abrazo schreef:
    Ik heb dit filmpje al vaak gezien, dacht zelfs dat ze hierna zelfmoord had gepleegd, maar daar ben ik niet zeker van -lang geleden dat ik 't nog gezien heb.
    Oh nee, dat was iemand anders.
    Anyway ik vind zulke filmpjes -beter gezegd VOND- altijd wel aangrijpend maar nu doet plots iedereen dat en lijkt het fake.

    Maar, er worden toch best wel wat mensen gepest. Zo fake vind ik het nou ook niet. XD