• Ik kwam deze video gisteren tegen op youtube, en ik wilde 'm toch eventjes met jullie delen:



    't Is toch erg he, wat pesten allemaal met iemand kan doen. :C

    Minsa schreef:
    (...)
    Maar, er worden toch best wel wat mensen gepest. Zo fake vind ik het nou ook niet. XD

    Dat is waar, maar sinds enkelen zulke filmpjes maken gaat ineens iedereen dat doen en dát komt fake over bij mij.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar sinds enkelen zulke filmpjes maken gaat ineens iedereen dat doen en dát komt fake over bij mij.


    Ook een tumblr haha? Ja, echt iedereen heeft dit plotseling. Het lucht op, dat begrijp ik, maar als ik zo'n secret video zou hebben, zou ik hem liever gewoon op mijn laptop laten staan.


    Olive

    Guess what girl, that's life. There are always more people that hate you than there are people who like you. People always say things like that to make themselves feel better and it's up to you to rise above that.
    Ja sorry, maar ik ben dit soort filmpjes ondertussen zo fucking zat allemaal >.<

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 16:22 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Authors schreef:
    (...)

    Ook een tumblr haha? Ja, echt iedereen heeft dit plotseling. Het lucht op, dat begrijp ik, maar als ik zo'n secret video zou hebben, zou ik hem liever gewoon op mijn laptop laten staan.

    Ja jonge, al een hele tijd hoor (nerd)
    & dat bedoel ik dus.

    Zo erg!

    Dat heeft veel papier gekost


    All I wanna do is lose control

    Hebben jullie al gehoord van Phoebe Prince? Die was zo erg gepest geweest dat ze zelfmoord pleegde. Er was gisteren een reportage over op de televisie.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik weet hoe ze zich voelt, ik had precies hetzelfde. Vroeger werd ik ook gepest, en ik weet niet meer hoe, maar op de een of andere manier ging ik mezelf snijden, waardoor ik nu heel veel littekens op mijn arm heb. Daardoor werd ik elke dag ook weer uitgescholden voor kankeremo, terwijl ik niet emo ben. En als ik iets deed zeiden ze:'Ga jezelf toch snijden' nu word ik nog steeds gepest door mensen uit mijn dorp die niet zien dat ik veranderd ben.

    Tuesday schreef:
    Ik weet hoe ze zich voelt, ik had precies hetzelfde. Vroeger werd ik ook gepest, en ik weet niet meer hoe, maar op de een of andere manier ging ik mezelf snijden, waardoor ik nu heel veel littekens op mijn arm heb. Daardoor werd ik elke dag ook weer uitgescholden voor kankeremo, terwijl ik niet emo ben. En als ik iets deed zeiden ze:'Ga jezelf toch snijden' nu word ik nog steeds gepest door mensen uit mijn dorp die niet zien dat ik veranderd ben.

    Da's echt ontzettend naar voor je. :C Maar op school word je verder niet gepest toch?

    Tuesday schreef:
    Ik weet hoe ze zich voelt, ik had precies hetzelfde. Vroeger werd ik ook gepest, en ik weet niet meer hoe, maar op de een of andere manier ging ik mezelf snijden, waardoor ik nu heel veel littekens op mijn arm heb. Daardoor werd ik elke dag ook weer uitgescholden voor kankeremo, terwijl ik niet emo ben. En als ik iets deed zeiden ze:'Ga jezelf toch snijden' nu word ik nog steeds gepest door mensen uit mijn dorp die niet zien dat ik veranderd ben.


    Laat die rotmensen lekker in hun eigen sopje gaarkoken!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Minsa schreef:
    (...)
    Da's echt ontzettend naar voor je. :C Maar op school word je verder niet gepest toch?


    Nietecht.. Alleen toen. Toen ik mezelf sneed, en toen ze begonnen te schelden toen (no_chears)

    Oppugno schreef:
    Ahw, dat is zo erg )=


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tuesday schreef:
    (...)

    Nietecht.. Alleen toen. Toen ik mezelf sneed, en toen ze begonnen te schelden toen (no_chears)

    Ffft, alsof ze niets beters te doen hebben. :/

    Crushed schreef:
    Mensen moeten idd denken voordat ze dingen zeggen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Sanjit schreef:
    Hebben jullie al gehoord van Phoebe Prince? Die was zo erg gepest geweest dat ze zelfmoord pleegde. Er was gisteren een reportage over op de televisie.


    Ik heb die reportage gisteren gezien.


    <3

    Crushed schreef:
    Mensen moeten idd denken voordat ze dingen zeggen.


    You're beautiful.