• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Het zal waarschijnlijk oplopen, er wordt zelfs geroddeld dat er een zesde dood is, maar dat is nog niet bevestigd ):

    Ja want er zijn er nog 3 in levensgevaar.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ja want er zijn er nog 3 in levensgevaar.


    Men zegt dat er 35 in groot gevaar zijn en 3 in levensgevaar, maar er is enkel maar bevestigd dat er 10 zwaar gewond zijn.


    Olive

    First schreef:
    (...)
    Omg echt wat erg.

    Ja ik weet het, ik wou hem geruststellen, maar ik kreeg hem maar niet aan de telefoon. Dat is die vriend waar we naar opzoek waren. Hij was zelfs zo in shock dat hij niemand durfde te bellen.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja ik weet het, ik wou hem geruststellen, maar ik kreeg hem maar niet aan de telefoon. Dat is die vriend waar we naar opzoek waren. Hij was zelfs zo in shock dat hij niemand durfde te bellen.

    Gelukkig is hij wel al terecht dat is het positieve.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Gelukkig is hij wel al terecht dat is het positieve.

    Ja idd, gelukkig. Maar ik hoop ook dat hij niet te lang in shock blijft...

    Het heeft de Russische tv gehaald op minstens drie zenders. OP de eerste duurde de reportage een minuut, de tweede dertig seconden en op de laatste twee minuten. Er is beloofd om vanavond een langere reportage erover te maken. (Juist het nieuws gekeken in Rusland)


    Olive

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja idd, gelukkig. Maar ik hoop ook dat hij niet te lang in shock blijft...


    Dat zal vast wel een tijdje duren, denk ik.


    Olive

    Okay, ik heb ondertussen van iedereen iets gehoord die daar was dus ik ben opgelucht dat ze allemaal nog leven.


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Cassells schreef:
    Okay, ik heb ondertussen van iedereen iets gehoord die daar was dus ik ben opgelucht dat ze allemaal nog leven.

    Gelukkig is alles in orde met hun.Ik ben blij voor je.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Weet er iemand of pukkelpop volgend jaar nog door gaat?

    Chokri Mahassine (organisator) heeft net nog gezegd dat hij op die vraag niet wil antwoorden, maar ik denk wel dat het nog door gaat gaan. Nu rouwen dat mag en het is maar goed dat ze het nu hebben afgelast, maar dat kunnen ze niet blijven doen. Dit jaar is het meer dan logisch, maar ik vind dat ze volgend jaar net wél opnieuw het festival moeten laten doorgaan, al dan niet met enkele minuten gezamenlijke stilte voor de slachtoffers.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Chokri Mahassine (organisator) heeft net nog gezegd dat hij op die vraag niet wil antwoorden, maar ik denk wel dat het nog door gaat gaan. Nu rouwen dat mag en het is maar goed dat ze het nu hebben afgelast, maar dat kunnen ze niet blijven doen. Dit jaar is het meer dan logisch, maar ik vind dat ze volgend jaar net wél opnieuw het festival moeten laten doorgaan, al dan niet met enkele minuten gezamenlijke stilte voor de slachtoffers.


    Ja inderdaad, want het was een onvoorspelbaar ongelukje. Het kon elk jaar gebeurd zijn.


    Olive

    Abrazo schreef:
    (...)
    Chokri Mahassine (organisator) heeft net nog gezegd dat hij op die vraag niet wil antwoorden, maar ik denk wel dat het nog door gaat gaan. Nu rouwen dat mag en het is maar goed dat ze het nu hebben afgelast, maar dat kunnen ze niet blijven doen. Dit jaar is het meer dan logisch, maar ik vind dat ze volgend jaar net wél opnieuw het festival moeten laten doorgaan, al dan niet met enkele minuten gezamenlijke stilte voor de slachtoffers.

    Ja.Ik vraag me af die mensen dat het voor hun ogen hebben zien gebeuren of iemand hebben zien dood gaan die zouden toch bang hebben om te gaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het is gewoon vreselijk wat er is gebeurd!


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Authors schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, want het was een onvoorspelbaar ongelukje. Het kon elk jaar gebeurd zijn.

    Ja.Het kost ook volgende week zijn gebeurd en dan had niemand er last van.
    Ach ja zo is het leven spijtig genoeg


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ja.Ik vraag me af die mensen dat het voor hun ogen hebben zien gebeuren of iemand hebben zien dood gaan die zouden toch bang hebben om te gaan.


    Als je een ongeluk hebt gehad met een vliegtuig, raden ze je aan om zo snel mogelijk in een vliegtuig te stappen. Als je een ongeluk hebt gehad in een auto, raden ze aan om zo snel mogelijk in een auto te gaan zitten. Als je iemand hebt zien doodgaan op een plek, raden ze aan om enkele minuten op die plek te gaan staan. Je moet over je angst heen komen, anders kun je traumatische ervaringen eraan over houden. Dus het is zeker veel beter als ze volgend jaar opnieuw gaan, gewoon om over hun angst heen te komen; hoe bang ze ook zijn.


    Olive