• Dit is een zeiktopic, als je geen zin hebt in gezeik, dan ben je hier niet welkom (:

    Ik ben het zat. Ik ben zat van alle mensen die mij pijn doen. Ik heb een heel veel meegemaakt, nog doen ze me pijn. Ik word gek >.< Nou, dit word een lang verhaal.

    Toen mama ging werken, had ze daar een soort van vriendin. Nou 'vriendin' kan je niet zeggen. Maar ja. Ze deed heel veel met haar en alles. Die vriendin, die was jaloers op mijn moeder. Omdat mijn moeder, een man, een huis, een dochter (ik) had. En dat had zij niet, zij kon ook geen baby's maken. Die vrouw deed hele gemene dingen bij mijn moeder. Die f*cking vrouw maakte mijn moeder ziek. En ik bedoel niet kk ofzo, maar zeg maar in haar hoofd. Mijn moeder deed hele erge dingen. Ze werd snel boos, ze sloeg me, en ging met mannen op MSN praten terwijl ze mij en papa had. Mijn moeder.. Had een duivel in haar hoofd. We gingen naar turkije , en daar gingen we naar een turke 'priester' ook Hoca genoemd. Hij jaagde de duivel weg. Mijn moeder en vader kregen heel vaak ruzie, ik wist wat mijn mama deed. Ik wist het. Maar ik verlinkte haar niet. Ook kwam er pyschiaters enzo thuis, en moest ze heel veel medicijnen innemen. Ze word heel snel gek.
    En nu, ze is wel een lieve moeder. Maar soms, dan word ik echt gek van haar. Als een keer rommel is, reageert ze op mij alles af. Ik doe helemaal niks, en dan word ze boos. Ze schreeuwt, en soms krijgen we hele erge ruzie. Jullie zeggen wel , ga naar boven muziek luisteren' Nou, dan komt zij mij achterna en mag ik geen muziek luisteren. Mijn moeder is echt lief,, maar soms word het teveel voor haar. En dat vind ik kut . Maar ze moet niet op mij afreageren?

    Nu over mijn vader. Mijn vader die slaat me wel soms. Als ik iets verkeerds doe. Bijv. Praten met jongens, Als mijn rapport slecht is. Maar dat is normaal , voor ons familie. Want mijn overgroot opa, die deed dat bij de zoon. De zoon (mijn opa) deed het bij mijn vader. En mijn vader doet het dus ook bij mij. Ook heeft hij mij met riem een keer geslagen. Mijn vader die maakt soms ook wel grapjes van om in mijn borsten te knijpen of op mijn kont te slaan. Ik werd het een keer zat van dat ie dat deed, maar hij zei: Je bent nog steeds een baby voor me. Ik wil dat je je beschermt en daarom maak ik zulke grapjes, zodat jij er klaar voor bent wanneer iemand anders zo doet. Maar ik ga er natuurlijk wel mee stoppen, maar bescherm je zelf dan. En dat doe ik, want ik sla hem nogal vaak xd.

    Maar Alsjeblieft, denk niet gelijk aan Kindertelefoon ofzo, ik wil dat niet. Als mijn vader die dingen niet deed, was ik niet sterk en kwam ik niet voor mezelf op en werd ik snel bang. En zeg alsjeblieft niet wat een kut vader en moeder heb jij. Ik wil alleen tips, als jullie die hebben.

    Ik heb deze account gemaakt zodat jullie niet weten wie ik ben.

    Hale schreef:
    Dat van je pa is niet normaal.

    Hij moet met zijn vingers van je afblijven.

    En ja ma heeft gewoon hulp nodig.

    Energiegie schreef:
    (...)

    Ja er komt al een week iemand ;a

    Gelukkig
    Ik zou als ik jou was ook met iemand het over de problemen met je vader hebben. Dat mag namelijk niet. Bij Kindermishandelingof de Kindertelefoon kunnen helpen. Bij allebei kan het anoniem


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik begrijp dat je moeder in Turkije exorcisme heeft laten uitvoeren?
    Aangezien die 'vriendin' de oorzaak was en hoe ze nu doet, denk ik niet dat eex exorcist haar kan helpen. Ik zou eerder denken aan een psyichiater.


    Has no one told you she's not breathing?

    Hale schreef:
    Dat van je pa is niet normaal.

    Hij moet met zijn vingers van je afblijven.

    En ja ma heeft gewoon hulp nodig.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Het is serieus niet normaal als hij aan je borsten en je kont zit, dat mag en kan gewoon niet.. ik zou toch anoniem de kindertelefoon bellen wat vele al zeggen.

    en van je moeder, dat is erg rot voor je, ik hoop dat het goed komt.

    Ik wens jeee heel veel sterkte (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ZAYNISMINE schreef:
    Euh, dat van je vader is niet normaal,laat ik dat wel eventjes zeggen. Ookal zeg je zelf dat je erdoor voor jezelf opkomt, ik zou never mijn vader op die manier aan mijn lichaam laten zitten. En dat van je moeder, ze moet het inderdaad niet op jou af reageren. Ik weet verder ook niet hoe ik je kan helpen.. sorry.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Je vader mag dat eigenlijk niet doen. Nou het is niet normaal. Tips even denken.
    Zorg dat je moeder geen contact meer heeft met die kut 'vriendin'.
    Ik ben niet zo goed op dit gebied.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Je vader freakt me serieus uit...


    I love you Tim