• Morgan, de verborgen dochter van JK Rowling komt er vlka na haar vijftiende verjaardag achter dat ze een heks is. Natuurlijk geloofd ze dit eerst niet en verklaart haar moeder voor gek, dat ze te lang in de wereld van harry potter heeft geleefd, maar toch word ze op 29 augustus door ..... opgehaalt om schoolspullen op de wegisweg te kopen. En natuurlijk vertrekt ze op 1 september met de zweinsteinexpres naar zweinstein, waar ze vrienden maar ook vijanden maakt.

    doen of niet doen?

    en, ik wil er nauutrlijk weer eens een love story van maken, op welke personage het liefst? het mag uit de vorige generatie zijn, ook op de nieuwe, dus die van harry, of albus en james enzo?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Doen (:


    I love you Tim

    Doen,de tijd van de Marauders en Snape:9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    nog meer mensen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik zou het ook doen (: (29 augustus: mijn verjaardag yeah)

    Haha origineel.
    Ik zou wel enkele hoofdstukken maken over JK Rowling en het 'gewone' leven, want als je meteen in het tovergedoe wordt gesmeten, lijkt het direct zo'n verhaal als alle andere.


    Has no one told you she's not breathing?

    doen ^^


    Who is laughing now! <3

    Dat JK Rowling enzo vind ik wel origineel, ik hoop dan dat 't niet gelijk een Potterstory wordt, maar je juist meer in 't begin ook over haar leven schrijft.
    Doen! =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind het wel origineel en lijkt me wel leuk. Haha, ik vraag me dan ook af hoe ze gaat reageren als ze Harry en Draco enz allemaal in het echt tegen komt x'd


    "We accept the love we think we deserve."

    0NEDIRECTI0N schreef:
    Doen,de tijd van de Marauders en Snape:9~


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.