• Dit is een zeiktopic, als je geen zin hebt in gezeik, dan ben je hier niet welkom (:

    Ik ben het zat. Ik ben zat van alle mensen die mij pijn doen. Ik heb een heel veel meegemaakt, nog doen ze me pijn. Ik word gek >.< Nou, dit word een lang verhaal.

    Toen mama ging werken, had ze daar een soort van vriendin. Nou 'vriendin' kan je niet zeggen. Maar ja. Ze deed heel veel met haar en alles. Die vriendin, die was jaloers op mijn moeder. Omdat mijn moeder, een man, een huis, een dochter (ik) had. En dat had zij niet, zij kon ook geen baby's maken. Die vrouw deed hele gemene dingen bij mijn moeder. Die f*cking vrouw maakte mijn moeder ziek. En ik bedoel niet kk ofzo, maar zeg maar in haar hoofd. Mijn moeder deed hele erge dingen. Ze werd snel boos, ze sloeg me, en ging met mannen op MSN praten terwijl ze mij en papa had. Mijn moeder.. Had een duivel in haar hoofd. We gingen naar turkije , en daar gingen we naar een turke 'priester' ook Hoca genoemd. Hij jaagde de duivel weg. Mijn moeder en vader kregen heel vaak ruzie, ik wist wat mijn mama deed. Ik wist het. Maar ik verlinkte haar niet. Ook kwam er pyschiaters enzo thuis, en moest ze heel veel medicijnen innemen. Ze word heel snel gek.
    En nu, ze is wel een lieve moeder. Maar soms, dan word ik echt gek van haar. Als een keer rommel is, reageert ze op mij alles af. Ik doe helemaal niks, en dan word ze boos. Ze schreeuwt, en soms krijgen we hele erge ruzie. Jullie zeggen wel , ga naar boven muziek luisteren' Nou, dan komt zij mij achterna en mag ik geen muziek luisteren. Mijn moeder is echt lief,, maar soms word het teveel voor haar. En dat vind ik kut . Maar ze moet niet op mij afreageren?

    Nu over mijn vader. Mijn vader die slaat me wel soms. Als ik iets verkeerds doe. Bijv. Praten met jongens, Als mijn rapport slecht is. Maar dat is normaal , voor ons familie. Want mijn overgroot opa, die deed dat bij de zoon. De zoon (mijn opa) deed het bij mijn vader. En mijn vader doet het dus ook bij mij. Ook heeft hij mij met riem een keer geslagen. Mijn vader die maakt soms ook wel grapjes van om in mijn borsten te knijpen of op mijn kont te slaan. Ik werd het een keer zat van dat ie dat deed, maar hij zei: Je bent nog steeds een baby voor me. Ik wil dat je je beschermt en daarom maak ik zulke grapjes, zodat jij er klaar voor bent wanneer iemand anders zo doet. Maar ik ga er natuurlijk wel mee stoppen, maar bescherm je zelf dan. En dat doe ik, want ik sla hem nogal vaak xd.

    Maar Alsjeblieft, denk niet gelijk aan Kindertelefoon ofzo, ik wil dat niet. Als mijn vader die dingen niet deed, was ik niet sterk en kwam ik niet voor mezelf op en werd ik snel bang. En zeg alsjeblieft niet wat een kut vader en moeder heb jij. Ik wil alleen tips, als jullie die hebben.

    Ik heb deze account gemaakt zodat jullie niet weten wie ik ben.

    Euh, dat van je vader is niet normaal,laat ik dat wel eventjes zeggen. Ookal zeg je zelf dat je erdoor voor jezelf opkomt, ik zou never mijn vader op die manier aan mijn lichaam laten zitten. En dat van je moeder, ze moet het inderdaad niet op jou af reageren. Ik weet verder ook niet hoe ik je kan helpen.. sorry.


    To infinity and beyond •

    Dat van je pa is niet normaal.

    Hij moet met zijn vingers van je afblijven.

    En ja ma heeft gewoon hulp nodig.

    Hale schreef:
    Dat van je pa is niet normaal.

    Hij moet met zijn vingers van je afblijven.

    En ja ma heeft gewoon hulp nodig.


    Ze heeft al hulp, ze moest een keer 1 week ergens anders naartoe.
    Ja maar wat kan ik tegen mijn vader doen? Ik ga echt niet de kindertelefoon bellen ofzo.

    Energiegie schreef:
    (...)

    Ze heeft al hulp, ze moest een keer 1 week ergens anders naartoe.
    Ja maar wat kan ik tegen mijn vader doen? Ik ga echt niet de kindertelefoon bellen ofzo.


    Je hebt niet veel keus schatje.

    Nu is het nog aanraken maar wat gaat die dadelijk doen?

    Ik ben het met Hale eens, dat wat je pa doet mág niet.


    To infinity and beyond •

    Van je moeder valt te begrijpen, nou ja, niet echt begrijpen natuurlijk, maar je snapt wel dat ze er zelf ook niet veel aan kan doen en ze heus niet expres zo doet, misschien heeft ze het niet eens goed door als ze zo boos tegen je is. Gelukkig heb je ook lieve momenten met haar, ik hoop dat het met haar hulp wat beter met d'r gaat.
    Maar wat je vader doet kan écht niet, sorry, maar ik vind echt dat je je zo als vader niet gedraagd en dat is nog zacht uitgedrukt.

    Als je niet met de kindertelefoon wil bellen, misschien kan je het dan online proberen? Volgens mij hebben ze ook een msn, dacht ik. Of proud2bme, daar hebben ze er geloof ik ook verstand van.. Verder ken ik niet echt van die sites om je te helpen, sorry.
    Ik vind het wel al heel knap van je dat je dit allemaal aan ons hebt verteld en ik hoop dat iemand, van ons of iemand anders, je ermee kan helpen, want dit kan zo echt niet. Zo wordt je leven nog verpest en dat verdien je niet. Al heb je er misschien niet veel aan: Veel sterkte, van ons allemaal, we staan achter je en zijn er voor je.


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Van je moeder valt te begrijpen, nou ja, niet echt begrijpen natuurlijk, maar je snapt wel dat ze er zelf ook niet veel aan kan doen en ze heus niet expres zo doet, misschien heeft ze het niet eens goed door als ze zo boos tegen je is. Gelukkig heb je ook lieve momenten met haar, ik hoop dat het met haar hulp wat beter met d'r gaat.
    Maar wat je vader doet kan écht niet, sorry, maar ik vind echt dat je je zo als vader niet gedraagd en dat is nog zacht uitgedrukt.

    Als je niet met de kindertelefoon wil bellen, misschien kan je het dan online proberen? Volgens mij hebben ze ook een msn, dacht ik. Of proud2bme, daar hebben ze er geloof ik ook verstand van.. Verder ken ik niet echt van die sites om je te helpen, sorry.
    Ik vind het wel al heel knap van je dat je dit allemaal aan ons hebt verteld en ik hoop dat iemand, van ons of iemand anders, je ermee kan helpen, want dit kan zo echt niet. Zo wordt je leven nog verpest en dat verdien je niet. Al heb je er misschien niet veel aan: Veel sterkte, van ons allemaal, we staan achter je en zijn er voor je.


    Dankjewel, dat betekend veel voor me <3

    Hale schreef:
    Dat van je pa is niet normaal.

    Hij moet met zijn vingers van je afblijven.

    En ja ma heeft gewoon hulp nodig.


    All I have in life, is my imagniation.

    ik vind de situatie waarin je je bevind echt heel rot.. mischien moet je eens als je moeder weer boos wordt rustig proberen te blijven en kalm zeggen: ik vind het niet fijn dat je zo boos op me wordt terwijl ik echt heel erg mijn best doe.' of iets in die richting. het zal in het begin niet veel helpen maar mischien als je het blijft proberen mischien wel? en anders zou ik er met iemand over praten, je huisarts? iemand op school een docent of conrector? in ieder geval kunnen deze ruzies niet langer zo doorgaan

    en wat betreft je vader. ondanks dat hij je wilt 'beschermen' doet hij dat op de verkeerde manier. hij mag geen seksueel getinte grapjes maken of aan je zitten. en dat slaan is zeker fout!! dit is geen bescherming, dit kan je traumatiseren.
    ik vind dat je gewoon echt met iemand moet praten.. je kan sowieso áltijd terecht bij de kindertelefoon. waar is die telefoon dan voor? en maak daar dus gebruik van.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Schat, ik heb respect dat je dit allemaal vertelt! Als je het opschrijft bekijk je de dingen achteraf wat breder en beter. Dat heb ik toch. Je moet heel goed blijven weten dat jij NIET degene bent die met de problemen rondloopt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zou vergeten dat je maar een kind bent. Wel is waar een puber, maar dat blijft kind voor mij. Je ouders zijn verantwoordelijk, en als ze niet goed voor je kunnen zorgen, dan mag jij daar niet de dupe van zijn. Ookal is dat wel zo, je moet je thuis voelen in je huis. Je mag je niet ongemakkelijk voelen! Je hebt waarschijnlijk zelf al nagedacht over Kindertelefoon, anders zette je het echt niet erbij denk ik. Misschien is dat toch niet zo'n slecht idee, hoor. Ik heb er al vaker naar gebelt voor de fun, met een vriendin. Oke, that was bad. Maar ze blijken je echt te helpen, en ze nemen ook wel echt op. Soms moet je het wel 10 keer proberen, maar ze zullen je wel advies geven en het zal hoop ik de moeite waard zijn. Je zocht een soort van luisterend oor door een topic te maken, en ik heb hier mijn mening gedropt. Maar listen, wij zijn zelf nog maar kinderen/pubers -op enkele na?-, wij kunnen niet meer voor je doen. Je mag me altijd PB'en, maakt niet uit welk account je gebruikt, hoeveel je zeikt, hoe stom je je voelt als je het schrijft, hoe een lelijke dingen je zegt.. Ik zal het lezen en luisteren. Ik hoop dat ik je geen onzin heb verkocht, want dit was mijn gehele mening. Succes, <3

    Hale schreef:
    Dat van je pa is niet normaal.

    Hij moet met zijn vingers van je afblijven.

    En ja ma heeft gewoon hulp nodig.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Amyntas schreef:
    Schat, ik heb respect dat je dit allemaal vertelt! Als je het opschrijft bekijk je de dingen achteraf wat breder en beter. Dat heb ik toch. Je moet heel goed blijven weten dat jij NIET degene bent die met de problemen rondloopt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zou vergeten dat je maar een kind bent. Wel is waar een puber, maar dat blijft kind voor mij. Je ouders zijn verantwoordelijk, en als ze niet goed voor je kunnen zorgen, dan mag jij daar niet de dupe van zijn. Ookal is dat wel zo, je moet je thuis voelen in je huis. Je mag je niet ongemakkelijk voelen! Je hebt waarschijnlijk zelf al nagedacht over Kindertelefoon, anders zette je het echt niet erbij denk ik. Misschien is dat toch niet zo'n slecht idee, hoor. Ik heb er al vaker naar gebelt voor de fun, met een vriendin. Oke, that was bad. Maar ze blijken je echt te helpen, en ze nemen ook wel echt op. Soms moet je het wel 10 keer proberen, maar ze zullen je wel advies geven en het zal hoop ik de moeite waard zijn. Je zocht een soort van luisterend oor door een topic te maken, en ik heb hier mijn mening gedropt. Maar listen, wij zijn zelf nog maar kinderen/pubers -op enkele na?-, wij kunnen niet meer voor je doen. Je mag me altijd PB'en, maakt niet uit welk account je gebruikt, hoeveel je zeikt, hoe stom je je voelt als je het schrijft, hoe een lelijke dingen je zegt.. Ik zal het lezen en luisteren. Ik hoop dat ik je geen onzin heb verkocht, want dit was mijn gehele mening. Succes, <3


    Echt bedankt !
    Ik voel me niet ongemakkelijk enzo, maar soms ben ik het echt zat.
    Ik voel me ook nog een kind enzo <3
    Maar bedankt dat ik je een pb kan sturen,
    ik had het aan niemand verteld (:

    Euh... wat jou vader doet ik wel een beetje raar... OK, mijn pa geeft me ook wel eens een 'speels' tikje op m'n kont, maar in je borsten knijpen? Dat is echt niet gezond hoor 0.o


    Life is hard and then we die

    Dat je vader je slaat en dat soort dingen valt onder kindermishandeling, dacht ik. De stichting tegen kindermishandeling heeft een website, je kan daar even kijken, misschien helpt dat. En zoals Ballad zegt: online kan je ook contact hebben met de Kindertelefoon.

    Bij je moeder is het iets psychisch en zou ik aanraden om op school met een vertrouwenspersoon te gaan praten, misschien vinden jullie samen een oplossing. Dat je met je moeder ook lieve momenten meemaakt is natuurlijk goed, dat betekent dat het niet te erg is, maar ik zou toch met iemand gaan praten of kijken of ze misschien een keer met een psycholoog kan gaan praten, bijvoorbeeld 1 keer in de week, want als ze een week ergens anders is geweest wil dat nog niet zeggen dat het haar heeft geholpen. Ik denk dat je moeder eerder elke week, 1 keer bijvoorbeeld, met iemand moet gaan praten, een psycholoog dus.

    Maar natuurlijk weet ik er niet alles van af en raad ik je aan om met een vertrouwenspersoon te gaan praten op school bijvoorbeeld.
    En je kan natuurlijk altijd met problemen bij me aankomen, ik help anderen graag, het maakt me niet uit of het anoniem is.

    Succes meid


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    Dat je vader je slaat en dat soort dingen valt onder kindermishandeling, dacht ik. De stichting tegen kindermishandeling heeft een website, je kan daar even kijken, misschien helpt dat. En zoals Ballad zegt: online kan je ook contact hebben met de Kindertelefoon.

    Bij je moeder is het iets psychisch en zou ik aanraden om op school met een vertrouwenspersoon te gaan praten, misschien vinden jullie samen een oplossing. Dat je met je moeder ook lieve momenten meemaakt is natuurlijk goed, dat betekent dat het niet te erg is, maar ik zou toch met iemand gaan praten of kijken of ze misschien een keer met een psycholoog kan gaan praten, bijvoorbeeld 1 keer in de week, want als ze een week ergens anders is geweest wil dat nog niet zeggen dat het haar heeft geholpen. Ik denk dat je moeder eerder elke week, 1 keer bijvoorbeeld, met iemand moet gaan praten, een psycholoog dus.

    Maar natuurlijk weet ik er niet alles van af en raad ik je aan om met een vertrouwenspersoon te gaan praten op school bijvoorbeeld.
    En je kan natuurlijk altijd met problemen bij me aankomen, ik help anderen graag, het maakt me niet uit of het anoniem is.

    Succes meid


    Ja er komt al een week iemand ;a