• To infinity and beyond •

    Me likes, alleen dat soort dingen.. staan me niet zo geweldig. Op de een of andere manier heb ik daar geen hoofd voor haha ):


    Everything is worse without music.

    ik snapwat je er zo leuk aan vind;)alleen de kleur is niet helemaal mijn smaak


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Blacklights schreef:
    ik snapwat je er zo leuk aan vind;)alleen de kleur is niet helemaal mijn smaak

    Dat is toch een soort van baseballvest? Oeeh, I love it. Alleen de kleur vind ik niet zo heel erg mooi.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 18:39 ]


    <3

    Persuade schreef:
    Me likes, alleen dat soort dingen.. staan me niet zo geweldig. Op de een of andere manier heb ik daar geen hoofd voor haha ):


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Persuade schreef:
    Me likes, alleen dat soort dingen.. staan me niet zo geweldig. Op de een of andere manier heb ik daar geen hoofd voor haha ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Op dat een of andere manier vind ik dat helemaal niks (A)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik hou van baseballjackets, alleen die kleur vind ik heel lelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wauw!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Romanian schreef:
    Ik hou van baseballjackets, alleen die kleur vind ik heel lelijk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Persuade schreef:
    Me likes, alleen dat soort dingen.. staan me niet zo geweldig. Op de een of andere manier heb ik daar geen hoofd voor haha ):

    Blacklights schreef:
    ik snapwat je er zo leuk aan vind;)alleen de kleur is niet helemaal mijn smaak


    Save me from myself.

    Me loves!


    Alleen maar tranen van geluk