• Met de fans van Justin Bieber beledigen. Altijd hebben jullie commentaar op hem of ons. Ik begin hier echt een hekel aan te krijgen. Is Quizlet geen site waar je elkaar respecteerd voor wie je bent? Waarom maken jullie dan stomme opmerkingen? Wij de fans, zijn fan van hem. Wij vinden dat hij goed kan zingen en mooie nummers maakt die voor ons een betekenis hebben. Als jullie Justin Bieber niet mogen, besteed er dan gewoon geen aandacht aan en maak hem of ons de fans niet zwart. Hoe vind jij het dat er een hele groep mensen allemaal negatief commentaar op jou idool heeft? Ik weet zeker dat als ik een anti haat topic voor een andere artiest aanmaak waar vele van jullie fan van zijn dat ik allemaal commentaar krijg. Alleen ik ben niet zo laag om zo'n topic aan te maken. Als ik niet graag naar de nummers van een artiest luister dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan. Dit zouden degene die Justin Bieber niet mogen ook moeten doen. Dus alsjeblieft stop hiermee.


    <3

    PUKKELxDING schreef:
    Als ik ook maar mérk dat er ruzie komt in dit topic gaat deze ook direct op slot, begrepen?

    Go Annick.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    "Wat een gemekker, ik kom op Q voor mijn rust."

    Nee no kidding, ik vind dat heel veel fans van die Bieber dan ook belachelijk op bepaalde dingen reageren en ja, dan lok je reacties uit. En goed, als je hier op Q een topic opent met: "OMG Sorry dit MOET ik even delen!" en dan een of ander random plaatje van dat kind post.. tsja, dan vraag je er ook een beetje om. Dan kun je beter naar een JB-forum gaan.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    "Wat een gemekker, ik kom op Q voor mijn rust."

    Nee no kidding, ik vind dat heel veel fans van die Bieber dan ook belachelijk op bepaalde dingen reageren en ja, dan lok je reacties uit. En goed, als je hier op Q een topic opent met: "OMG Sorry dit MOET ik even delen!" en dan een of ander random plaatje van dat kind post.. tsja, dan vraag je er ook een beetje om. Dan kun je beter naar een JB-forum gaan.


    haha, ja dat vind ik ook overdreven. Of een topic met een fan die schrijft: OH MIJN GOD IS JUSTIN BIEBER NIET GEWELDIG!


    <3

    Er mogen geen topics meer over Justin Bieber geopend worden, want dan gaan de haters ruzie zoeken en wordt het topic gesloten, right? (cat)


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Er mogen geen topics meer over Justin Bieber geopend worden, want dan gaan de haters ruzie zoeken en wordt het topic gesloten, right? (cat)

    Zie de reactie van Annick.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    hortons schreef:
    (...)

    haha, ja dat vind ik ook overdreven. Of een topic met een fan die schrijft: OH MIJN GOD IS JUSTIN BIEBER NIET GEWELDIG!

    ja, en als je dan vervolgens iets post in de trant van "ehm nee, vind ik niet" ben je meteen maar weer een "hater" en beledig je hem en ben je jaloers. Ja hallooo.. (krul)


    ars moriendi

    We gaan ook niet samenklitten, reageren & weg marcheren a.u.b.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    We gaan ook niet samenklitten, reageren & weg marcheren a.u.b.


    Zo klinkt het alsof we niet mogen samenklitten, reageren en weg marcheren.

    Sorry. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    We gaan ook niet samenklitten, reageren & weg marcheren a.u.b.

    GO GIRL GO!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    MaakGeloof schreef:
    Ik weet heel goed hoe het is om als fan te worden uitgelachen. Maar zo'n topic als dit heeft geen zin, want hoe meer aandacht je aan haters besteed hoe leuker ze het vinden.


    I love you Tim

    PUKKELxDING schreef:
    We gaan ook niet samenklitten, reageren & weg marcheren a.u.b.
    _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lol ik zette een filmpje online over bieberconcert uitverkocht, ik kom terug, veel reacties + een slotje, even lezen wat er gebeurde ^^


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    -zucht-
    waarom heb ik toch het gevoel dat ook op dit topic een slotje komt?
    laat de haters maar lekker haten, ze krijgen toch nooit een kans om een kogel door justins hoofd heen te schieten. geniet gewoon van de muziek en weet-ik-veel wat beliebers nog meer doen, maar negeer elkaar gewoon please


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    -zucht-
    waarom heb ik toch het gevoel dat ook op dit topic een slotje komt?
    laat de haters maar lekker haten, ze krijgen toch nooit een kans om een kogel door justins hoofd heen te schieten. geniet gewoon van de muziek en weet-ik-veel wat beliebers nog meer doen, maar negeer elkaar gewoon please


    Dat dachten ze met John Lennon ook.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Dat dachten ze met John Lennon ook.


    O god nee.

    Nu ga je me bang maken.