• Met de fans van Justin Bieber beledigen. Altijd hebben jullie commentaar op hem of ons. Ik begin hier echt een hekel aan te krijgen. Is Quizlet geen site waar je elkaar respecteerd voor wie je bent? Waarom maken jullie dan stomme opmerkingen? Wij de fans, zijn fan van hem. Wij vinden dat hij goed kan zingen en mooie nummers maakt die voor ons een betekenis hebben. Als jullie Justin Bieber niet mogen, besteed er dan gewoon geen aandacht aan en maak hem of ons de fans niet zwart. Hoe vind jij het dat er een hele groep mensen allemaal negatief commentaar op jou idool heeft? Ik weet zeker dat als ik een anti haat topic voor een andere artiest aanmaak waar vele van jullie fan van zijn dat ik allemaal commentaar krijg. Alleen ik ben niet zo laag om zo'n topic aan te maken. Als ik niet graag naar de nummers van een artiest luister dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan. Dit zouden degene die Justin Bieber niet mogen ook moeten doen. Dus alsjeblieft stop hiermee.


    <3

    Ik weet heel goed hoe het is om als fan te worden uitgelachen. Maar zo'n topic als dit heeft geen zin, want hoe meer aandacht je aan haters besteed hoe leuker ze het vinden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    door dit soort topics komen er juist ruzies @.@

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 23:33 ]


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    door dit soort topics komen er juist ruzies @.@

    True


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik respecteer iedereen hier. Maar ik respecteer ook mijn eigen mening. En dat is niet als belediging bedoelt.

    &

    BeHuffelpuf schreef:
    door dit soort topics komen er juist ruzies @.@


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    MaakGeloof schreef:
    Ik weet heel goed hoe het is om als fan te worden uitgelachen. Maar zo'n topic als dit heeft geen zin, want hoe meer aandacht je aan haters besteed hoe leuker ze het vinden.


    Dat dus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MaakGeloof schreef:
    Ik weet heel goed hoe het is om als fan te worden uitgelachen. Maar zo'n topic als dit heeft geen zin, want hoe meer aandacht je aan haters besteed hoe leuker ze het vinden.

    Wow, is dit op Q dan ook zo erg? :O
    Begrijp me goed, ik haat Bieber niet en ik weet precies hoe het voelt als mensen gemeen tegen je doen als je ergens fan van bent. Dat had ik eerst op school, omdat ik fan ben van Harry Potter.

    Mensen, Bieber mag er dan soms een beetje Gay uitzien, maar het is gewoon een prima gozer, dus laat hem en zijn fans met rust! Ook al ben je jaloers op hem. Uit het maar op een andere manier!


    Happy Birthday my Potter!

    hortons schreef:
    Met de fans van Justin Bieber beledigen. Altijd hebben jullie commentaar op hem of ons. Ik begin hier echt een hekel aan te krijgen. Is Quizlet geen site waar je elkaar respecteerd voor wie je bent? Waarom maken jullie dan stomme opmerkingen? Wij de fans, zijn fan van hem. Wij vinden dat hij goed kan zingen en mooie nummers maakt die voor ons een betekenis hebben. Als jullie Justin Bieber niet mogen, besteed er dan gewoon geen aandacht aan en maak hem of ons de fans niet zwart. Hoe vind jij het dat er een hele groep mensen allemaal negatief commentaar op jou idool heeft? Ik weet zeker dat als ik een anti haat topic voor een andere artiest aanmaak waar vele van jullie fan van zijn dat ik allemaal commentaar krijg. Alleen ik ben niet zo laag om zo'n topic aan te maken. Als ik niet graag naar de nummers van een artiest luister dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan. Dit zouden degene die Justin Bieber niet mogen ook moeten doen. Dus alsjeblieft stop hiermee.


    Eindelijk iemand die hetzelfde als mij denkt.


    To infinity and beyond •

    AMEN. Ik ben zelf geen Justin Bieber fan (in fact I hate him), maar ik zou het ook niet leuk vinden als mensen zouden zeiken over mijn muzieksmaak. Echt, goed gezegd, maar houden jullie dan op met hysterisch reageren in topics waar mensen zijn die niet van hem houden? Iedereen is happy! THE END.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ten eerste als je zoveel haat krijgt als je zegt zal ze voor een deel misschien wel verdient zijn ? Elk verhaal heeft 2 kanten.
    Ten tweede deze topics lossen niets op en maken alles net erger.


    The soul needs autumn.

    ik denk niet echt dat je hier veel mee bereikt maar ik vind het wel goed dat je voor je mening opkomt


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Voor allen mensjes :Klik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ooooh! Niet weer hé!
    Door zo'n topics krijg ik alleen maar de neiging om respectloos te doen tegen Justin Bieber fans.
    Houd je gewoon koest, wéét wat je waard bent, wìe je bent, dàt je een uniek individu bent en niet één of ander gestoord media-gemanipuleerd mens, en niemand gaat je lastig vallen!
    Jullie gedragen zich gewoon alsof jullie geen leven hebben. Justin Bieber is nìet jullie leven, dat zijn jullie zelf. Begrijp dat nou toch!
    Het is maar een hype.


    Where there is a sea there are pirates...

    grapefruit schreef:
    AMEN. Ik ben zelf geen Justin Bieber fan (in fact I hate him), maar ik zou het ook niet leuk vinden als mensen zouden zeiken over mijn muzieksmaak. Echt, goed gezegd, maar houden jullie dan op met hysterisch reageren in topics waar mensen zijn die niet van hem houden? Iedereen is happy! THE END.


    Daar kan ik niets over zeggen. Ik zelf vind dat ik vrij normaal reageer in de topics, maar ja ik moet toegeven dat ik ook reacties van fans die ik te ver zie gaan.


    <3

    Ben je misschien uit op ruzie, of zo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson