• Met de fans van Justin Bieber beledigen. Altijd hebben jullie commentaar op hem of ons. Ik begin hier echt een hekel aan te krijgen. Is Quizlet geen site waar je elkaar respecteerd voor wie je bent? Waarom maken jullie dan stomme opmerkingen? Wij de fans, zijn fan van hem. Wij vinden dat hij goed kan zingen en mooie nummers maakt die voor ons een betekenis hebben. Als jullie Justin Bieber niet mogen, besteed er dan gewoon geen aandacht aan en maak hem of ons de fans niet zwart. Hoe vind jij het dat er een hele groep mensen allemaal negatief commentaar op jou idool heeft? Ik weet zeker dat als ik een anti haat topic voor een andere artiest aanmaak waar vele van jullie fan van zijn dat ik allemaal commentaar krijg. Alleen ik ben niet zo laag om zo'n topic aan te maken. Als ik niet graag naar de nummers van een artiest luister dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan. Dit zouden degene die Justin Bieber niet mogen ook moeten doen. Dus alsjeblieft stop hiermee.


    <3

    Captain schreef:
    Ooooh! Niet weer hé!
    Door zo'n topics krijg ik alleen maar de neiging om respectloos te doen tegen Justin Bieber fans.
    Houd je gewoon koest, wéét wat je waard bent, wìe je bent, dàt je een uniek individu bent en niet één of ander gestoord media-gemanipuleerd mens, en niemand gaat je lastig vallen!
    Jullie gedragen zich gewoon alsof jullie geen leven hebben. Justin Bieber is nìet jullie leven, dat zijn jullie zelf. Begrijp dat nou toch!
    Het is maar een hype.


    Sommige gedragen zich zo. Ik niet. Ik moest gewoon mijn mening kwijt omdat ik gek werd van mensen die respectloos doen. Ik zelf word er echt gewoon kwaad over. Justin Bieber, is niet mijn leven. Iedereen denkt dat als je fan bent je dan de heledag met hem bezig bent en zijn vriendin wil zijn en bla bla bla. Maar zo ben ik niet.


    <3

    Orchideous schreef:
    Ben je misschien uit op ruzie, of zo?


    Nee, ik moest het gewoon kwijt.


    <3

    Als ik ook maar mérk dat er ruzie komt in dit topic gaat deze ook direct op slot, begrepen?


    Life is hard and then we die

    BloodyGum schreef:
    Wow, is dit op Q dan ook zo erg? :O
    Begrijp me goed, ik haat Bieber niet en ik weet precies hoe het voelt als mensen gemeen tegen je doen als je ergens fan van bent. Dat had ik eerst op school, omdat ik fan ben van Harry Potter.

    Mensen, Bieber mag er dan soms een beetje Gay uitzien, maar het is gewoon een prima gozer, dus laat hem en zijn fans met rust! Ook al ben je jaloers op hem. Uit het maar op een andere manier!


    -plat-

    ben geen hater


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    ik besteed er ook geen aandacht aan. ooit zei er iemand tegen me: als er één iemand is die ik direct neer zou willen knallen dan is het wel justin bieber! my answer: je hebt dan echt gewoon geen leven. als je justin bieber niet mag, oke is prima. maar waarom gelijk neerknallen? hij heeft jou toch niks gedaan? get a freaking life.
    ik mag justin bieber ook niet, maar om gelijk hem en de fans zwart te gaan maken? no way. als je dat doet ben je gewoon zielig. blijkbaar is je eigen leven dan niet interessant genoeg ofzo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hortons schreef:
    (...)

    Sommige gedragen zich zo. Ik niet. Ik moest gewoon mijn mening kwijt omdat ik gek werd van mensen die respectloos doen. Ik zelf word er echt gewoon kwaad over. Justin Bieber, is niet mijn leven. Iedereen denkt dat als je fan bent je dan de heledag met hem bezig bent en zijn vriendin wil zijn en bla bla bla. Maar zo ben ik niet.

    Ja, ik ben bv een hele grote van John Mayer, maar ik ga er niet dood van als ik niet naar zijn concert kan gaan.
    Maar ik kan er niet tegen om mensen op die manier te zien overreageren. Het is gewoon enorm irrationeel, en dat stoort me écht.
    Maar mensen die gewoon van zijn muziek houden, daar heb ik niks tegen. Er zijn ook een paar liedjes van hem die ik wel goed vind, maar ik word gewoon afgeknapt door zo'n fans.


    Where there is a sea there are pirates...

    hortons schreef:
    (...)

    Nee, ik moest het gewoon kwijt.


    Ik kan je verzekeren dat of één of ander moment dit gaat uitdraaien op ruzie, dat heb ik al wel gemerkt als je zulke topics gaat aanmaken. En dan niet alleen om Justin Bieber, maar om alles.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    BeHuffelpuf schreef:
    door dit soort topics komen er juist ruzies @.@

    not agian @.@*sigh*


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    not agian @.@*sigh*

    (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hortons schreef:
    Met de fans van Justin Bieber beledigen. Altijd hebben jullie commentaar op hem of ons. Ik begin hier echt een hekel aan te krijgen. Is Quizlet geen site waar je elkaar respecteerd voor wie je bent? Waarom maken jullie dan stomme opmerkingen? Wij de fans, zijn fan van hem. Wij vinden dat hij goed kan zingen en mooie nummers maakt die voor ons een betekenis hebben. Als jullie Justin Bieber niet mogen, besteed er dan gewoon geen aandacht aan en maak hem of ons de fans niet zwart. Hoe vind jij het dat er een hele groep mensen allemaal negatief commentaar op jou idool heeft? Ik weet zeker dat als ik een anti haat topic voor een andere artiest aanmaak waar vele van jullie fan van zijn dat ik allemaal commentaar krijg. Alleen ik ben niet zo laag om zo'n topic aan te maken. Als ik niet graag naar de nummers van een artiest luister dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan. Dit zouden degene die Justin Bieber niet mogen ook moeten doen. Dus alsjeblieft stop hiermee.


    AMEN_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    HAHA HAHA AHHAHA -died-

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, ik ben bv een hele grote van John Mayer, maar ik ga er niet dood van als ik niet naar zijn concert kan gaan.
    Maar ik kan er niet tegen om mensen op die manier te zien overreageren. Het is gewoon enorm irrationeel, en dat stoort me écht.
    Maar mensen die gewoon van zijn muziek houden, daar heb ik niks tegen. Er zijn ook een paar liedjes van hem die ik wel goed vind, maar ik word gewoon afgeknapt door zo'n fans.


    Soms vind ik dat sommige fans ook wel over reageren. Ik zou me wel kut voelen omdat ik niet kan gaan. Maar het is niet dat ik niet meer zou eten, ik zou denken de volgende keer weer proberen. Maar ik denk ook dat de fans elkaar concurrenteren. Vele fans willen de allergrootste zijn, daarom hangen hun veel posters op en reageren ze zo om te laten zien dat ze beter zijn dan de rest. Ik zelf doe hier niet aan mee.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Soms vind ik dat sommige fans ook wel over reageren. Ik zou me wel kut voelen omdat ik niet kan gaan. Maar het is niet dat ik niet meer zou eten, ik zou denken de volgende keer weer proberen. Maar ik denk ook dat de fans elkaar concurrenteren. Vele fans willen de allergrootste zijn, daarom hangen hun veel posters op en reageren ze zo om te laten zien dat ze beter zijn dan de rest. Ik zelf doe hier niet aan mee.

    Ik ook niet. Ik vind het juist leuker als er mensen zijn die ook mee fan zijn van iets. Dat is veel gezelliger.


    Where there is a sea there are pirates...

    weetje nu heb ik iets te doen in de avond ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor