• wat kun je doen om te voorkomen dat je zwanger word

    Zeg mensen ze vraagt alleen wat, dan kunnen jullie ook normaal reageren. Als jij iets wilt vragen dan willen jullie ook een normaal antwoord!

    Antwoord op de vraag: Misschien met de pil beginnen op advies van je huisarts natuurlijk. En 'het' met condoom doen.

    Colors schreef:
    Zeg mensen ze vraagt alleen wat, dan kunnen jullie ook normaal reageren. Als jij iets wilt vragen dan willen jullie ook een normaal antwoord!

    Antwoord op de vraag: Misschien met de pil beginnen op advies van je huisarts natuurlijk. En 'het' met condoom doen.


    Ze heeft al een stuk of 30 topics in korte tijd gemaakt, en probeert gewoon gebanned to worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MENSEN HOU OP MET DIE FUCKING ZWANGERSCHAP TOPIC'S :@

    Maar om je vraag te beantwoorden:

    -Pil
    -Condoom
    -Geen sex
    -Spiraal
    -Voor het zingen de kerk uit.

    Genoeg info?

    Ik erger me dood aan dit soort topic's :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Colors schreef:
    Zeg mensen ze vraagt alleen wat, dan kunnen jullie ook normaal reageren. Als jij iets wilt vragen dan willen jullie ook een normaal antwoord!

    Antwoord op de vraag: Misschien met de pil beginnen op advies van je huisarts natuurlijk. En 'het' met condoom doen.


    Ze vraagt dit niet serieus. Ze maakt gewoon random topics aan met random onderwerpen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    nerveus schreef:
    MENSEN HOU OP MET DIE FUCKING ZWANGERSCHAP TOPIC'S :@

    Maar om je vraag te beantwoorden:

    -Pil
    -Condoom
    -Geen sex
    -Spiraal
    -Voor het zingen de kerk uit.

    Genoeg info?

    Ik erger me dood aan dit soort topic's :S


    Voor het zingen de kerk uit helpt geen moer.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ze heeft al een stuk of 30 topics in korte tijd gemaakt, en probeert gewoon gebanned to worden.


    Dat heb ik dan gemist.

    Soundeffect schreef:
    Waarom wil jij dat weten? Alsof iemand ooit iets met jou wil doen.
    HAHAHA GRAPPIG... /sarcasme


    Today will be Girl's Day party with you~


    Dit gebruiken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)

    Voor het zingen de kerk uit helpt geen moer.


    Ja, maar weet zij veel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ja, maar weet zij veel.


    ahahah

    -evil-