wat kun je doen om te voorkomen dat je zwanger word
-
16 aug 2011 - 16:3916 aug 2011 - 16:44
Zeg mensen ze vraagt alleen wat, dan kunnen jullie ook normaal reageren. Als jij iets wilt vragen dan willen jullie ook een normaal antwoord!
Antwoord op de vraag: Misschien met de pil beginnen op advies van je huisarts natuurlijk. En 'het' met condoom doen.16 aug 2011 - 16:44Colors schreef:
Zeg mensen ze vraagt alleen wat, dan kunnen jullie ook normaal reageren. Als jij iets wilt vragen dan willen jullie ook een normaal antwoord!
Antwoord op de vraag: Misschien met de pil beginnen op advies van je huisarts natuurlijk. En 'het' met condoom doen.
Ze heeft al een stuk of 30 topics in korte tijd gemaakt, en probeert gewoon gebanned to worden.Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
16 aug 2011 - 16:45MENSEN HOU OP MET DIE FUCKING ZWANGERSCHAP TOPIC'S
Maar om je vraag te beantwoorden:
-Pil
-Condoom
-Geen sex
-Spiraal
-Voor het zingen de kerk uit.
Genoeg info?
Ik erger me dood aan dit soort topic'sIf the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
16 aug 2011 - 16:45Colors schreef:
Antwoord op de vraag: Misschien met de pil beginnen op advies van je huisarts natuurlijk. En 'het' met condoom doen.
Ze vraagt dit niet serieus. Ze maakt gewoon random topics aan met random onderwerpen.Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
16 aug 2011 - 16:45nerveus schreef:
MENSEN HOU OP MET DIE FUCKING ZWANGERSCHAP TOPIC'S
Maar om je vraag te beantwoorden:
-Pil
-Condoom
-Geen sex
-Spiraal
-Voor het zingen de kerk uit.
Genoeg info?
Ik erger me dood aan dit soort topic's
Voor het zingen de kerk uit helpt geen moer.16 aug 2011 - 16:46Escritura schreef:
(...)
Ze heeft al een stuk of 30 topics in korte tijd gemaakt, en probeert gewoon gebanned to worden.
Dat heb ik dan gemist.16 aug 2011 - 16:46Soundeffect schreef:
HAHAHA GRAPPIG... /sarcasme
Waarom wil jij dat weten? Alsof iemand ooit iets met jou wil doen.Today will be Girl's Day party with you~
16 aug 2011 - 16:4716 aug 2011 - 16:48Hale schreef:
(...)
Voor het zingen de kerk uit helpt geen moer.
Ja, maar weet zij veel.If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
16 aug 2011 - 16:48nerveus schreef:
(...)
Ja, maar weet zij veel.
ahahah
-evil-