• Sorry. ik weet dat ik teveel topics aanmaak maar ditt is echt een goed idee: Foto's bewerken op deze site!
    Dat zou tof zijn. want er zijn weleens wedstrijden en dan moet je een afbeelding bewerken. En dan zou het handig zijn als dat gewoon op de site kon.

    wie is voor?


    plulululu

    Programma's genoeg die dan beter zijn. Tegen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik snap echt niet waarom dat nodig zou zijn .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik denk dat dat ontzettend veel programmeerwerk zou zijn, terwijl er (neem ik aan) sites bestaan die daar al veel verder in zijn ontwikkeld.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Doe maar gewoon niet. Ik zie het nu er namelijk niet echt van in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aan de ene kant denk ik, als je 5 effectjes toevoegt en die eroverheen kan gooien, vind ik het niet eens zo'n slecht idee. Maar als het een soort Photoshop word, ben ik tegen.


    wat was dit ookalweer

    Ik ben tegen, genoeg andere sites waar het kan. Overigens is Quizlet geen site voor fotobewerking, maar voor verhalen, quizzen, polls, lijstjes, RPG en die andere dingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Ik ben tegen, genoeg andere sites waar het kan. Overigens is Quizlet geen site voor fotobewerking, maar voor verhalen, quizzen, polls, lijstjes, RPG en die andere dingen.


    take me back to the basics and the simple life

    Flashing schreef:
    Ik ben tegen, genoeg andere sites waar het kan. Overigens is Quizlet geen site voor fotobewerking, maar voor verhalen, quizzen, polls, lijstjes, RPG en die andere dingen.


    Nou ja, dat ben ik niet helemaal met je eens, want er zijn genoeg users die hier actief zijn om covers voor anderen te maken en daar zijn ook wedstrijden voor. Dus zo een gek initiatief is het nou ook weer niet. Het neemt natuurlijk niet weg dat ik denk dat je foto's beter op sites kan bewerken die daar speciaal voor gemaakt zijn.

    Al heb ik echt 0 verstand van foto's bewerken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Nou ja, dat ben ik niet helemaal met je eens, want er zijn genoeg users die hier actief zijn om covers voor anderen te maken en daar zijn ook wedstrijden voor. Dus zo een gek initiatief is het nou ook weer niet. Het neemt natuurlijk niet weg dat ik denk dat je foto's beter op sites kan bewerken die daar speciaal voor gemaakt zijn.

    Al heb ik echt 0 verstand van foto's bewerken.


    Ik heb het over een programma óp de site. De mensen die erom vragen is een ander verhaal, want het is veel programmeerwerk om zo iets voor elkaar te krijgen. Als mensen om covers vragen is dat in een apart forum gedeelte.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Ik heb het over een programma óp de site. De mensen die erom vragen is een ander verhaal, want het is veel programmeerwerk om zo iets voor elkaar te krijgen. Als mensen om covers vragen is dat in een apart forum gedeelte.


    Ja, maar zeggen dat het niet zou mogen komen omdat het er nog niet is klonk een beetje raar haha. Het klonk een beetje alsof fotobewerking hier helemaal niet aan de orde van de dag is. Maar ik snap (nu) hoe je het bedoelt. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Ik denk dat dat ontzettend veel programmeerwerk zou zijn, terwijl er (neem ik aan) sites bestaan die daar al veel verder in zijn ontwikkeld.

    Dit. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor, ik wil wel een makkelijk (misschien niet heel goed/slecht) programma op deze site waarmee je foto's kan bewerken.


    .......

    Rutger vond het op zich wel een leuk idee, maar vond het teveel werk om dit in realiteit om te kunnen zetten. Aangezien hij nog veel werk heeft aan Q, wil hij die tijd in andere zaken steken. Dus de suggestie is afgewezen.
    Moest hij in de toekomst een makkelijk te installeren plugin tegenkomen die het grootste werk voor hem doet, dan wil hij het wel overwegen. Maar in eerste instantie blijft het afgewezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury