• je ineens beroemd word?

Je hele leven staat uitgebreid in de bladen.
    Je hebt miljoenen fans die je aanbidden over de hele wereld.
    En de papparzi laten je geen moment met rust.
    Ze wachten op je vakantieadress en voor je huis.
    Je bent bijna nooit meer thuis en ziet je vrienden niet meer omdat je altijd weg bent.
    Ineens heb je duizenden vrienden erbij en weetje niet meer wie echt is in een wereld waar alles te koop is.

Ik denk dat ik gek zal worden.
    Ik ben daar veel te gevoelig voor.

Daarom heb ik ook zoveel respect voor sterren zoals:Miley,justin,demi en Selena.

en jij?

[ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 13:28 ]

Ik wens nooit op zo'n manier beroemd te worden. Je kunt dat altijd tegengaan door gewoon niet te beginnen met dat waar je beroemd om bent geworden in het openbaar, maar het gewoon voor jezelf te houden. Ik zou dat echt nooit willen...

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Raveleijn schreef:
    Ik hou mijn commentaar maar voor me..

En waarom dat?

Ik zorg ervoor dat ik niet op zo'n manier beroemd word, dan zou ik leven in een waargekomen nachtmerrie. Mijn privacy is echt heilig voor mij. :'D

[ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 13:36 ]

wth.

Christopher, geef het nou maar toe: je zou bij bas gn wonen, hahaaahha. Ik zou ook zoiets doen hoor.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

alle dingen doen die ik altijd al heb willen doen, en mijn idolen ontmoeten, FC Barcelona _O_
    En en vet veel party's houden voor alleen mensen die ik ken haha

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

grapefruit schreef:
    Christopher, geef het nou maar toe: je zou bij bas gn wonen, hahaaahha. Ik zou ook zoiets doen hoor.

-zucht-
    ... Ik ben ook zo voorspelbaar! in ieder geval zou ik iets met bas doen, wat weet ik nog niet, hahaha. x'D

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Ik zou het aankunnen.
    En ik ga meteen op de foto met Selena Gomez,Taylor Swift en Taylor Lautner

Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

ZivaDavid schreef:
    Ik zou het aankunnen.
    En ik ga meteen op de foto met Selena Gomez,Taylor Swift en Taylor Lautner

Hoe denk je dat je het aan zou kunnen dan?

Raveleijn schreef:
    (...)
    -zucht-
    ... Ik ben ook zo voorspelbaar! in ieder geval zou ik iets met bas doen, wat weet ik nog niet, hahaha. x'D

Dat weet ik dus wel, hahaha. Stiekem ben ik gewoon van de Q-maffia, Moehahahahh. En ja, je bent voorspelbaar.
    Daarom is het ook zo leuk om jou te plagen :D

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Gewoon doorgaan met leven, een groot huis kopen en veel lol hebben. =3

26 - 02 - '16

Ik zou het niet aankunnen. Ik ben daar ook veel te gevoelig voor. Dat weet ik gewoon. Ik denk dat ik dan zou wegkwijnen in mijn huis of dergelijke omdat ik niet meer 'durf' buitenkomen met al die kut paparazzi rond me.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik zou zorgen dat ik die Pottermore E-mail nu eindelijk krijg door Sony over te kopen(cat)

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

ik zou mezelf blijven. fuck itt x D

Oké, hier dan mijn commentaar:
    Ik zou verhuizen naar een villa in kaatsheuvel, en elke keer dat Bas in de Raveleijn show speelt komen. En ik zou hem stalken en spotten op elk event waar die heen gaat, en dan gaan mensen roddels over me verspreiden dat ik iemand stalk.. en dan.. ja dat weet ik niet.

grapefruit schreef:
    (...)

Dat weet ik dus wel, hahaha. Stiekem ben ik gewoon van de Q-maffia, Moehahahahh. En ja, je bent voorspelbaar.
    Daarom is het ook zo leuk om jou te plagen :D

Dát? like echt, dát? HAHA I WISH-

.. ik zei niets.. negeer mijn antwoord. Dx

Goh.. ga jij nou maar verder met je snape en hermoine sexscene ipv mij te plagen : (