• Van welke voetbalhelden heb jij allemaal een t-shirt? Of heb je soms van sommige clubs een heel trainingspak: vertel het hier!


    En ik heb gelijk even een vraagje: Ik ben opzoek naar een shirt van Liverpool FC maar dan ZONDER de naam van een voetballer erop. Het maakt me niet uit of die echt of nep is, of het een buitenlandse of Nederlandse site is, zo lang ik hem maar kan kopen met de euro. Iemand enig idee? Dus zonder de naam van een voetballer erop.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Té veel :W
    @Question, zoek op google?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cesc Fàbregas Arsenal uit shirt.
    David Villa Nationaal Team.


    Tears are words the heart can't say.

    Alleen van Leonardo bij Ajax, die al lang weg is :p
    Maar ik wil er één van Torres :9~.
    En over je vraag, misschien inderdaad gewoon maar op google zoeken? Ik zou het anders ook niet weten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    nog geen, maar ik ga voor mn verjaardag vragen haha :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    -Real Madrid uit shirt, van Ramos
    - Liverpool shirt, van Reina
    - Ajax uit shirt, van Vertonghen
    - Arsenal thuis shirt, van Fabregas

    Ik heb die van mij via de officiele site van liverpool besteld, kijk daar eens (: Volgens mij kan je via daar ook zonder naam bestellen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Geen een.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MALFOYHEAD schreef:
    Geen een.:Y)

    Maar ik zou wel een Oranje shirt willen hebben met Klaas-Jan Huntelaar erop!
    En ook wel een Ajax shirt! :D

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 21:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil nog een t-shirt met Torres erop(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eentje van FCB, gewoon blanco, maar ik ga me nog eentje bestellen van de Spaanse nationale en van FCB


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Fernando Torres - Spaanse Elftal ^^ Maar de letters zijn er al vanaf, net zoals 't nummer dus feitelijk is 't gewoon een Spaans elftal T-shirt op 't punt na dat 't rood op sommige plaasten iets lichter of iets donkerder is ^^


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Fernando Torres - Spaanse Elftal ^^ Maar de letters zijn er al vanaf, net zoals 't nummer dus feitelijk is 't gewoon een Spaans elftal T-shirt op 't punt na dat 't rood op sommige plaasten iets lichter of iets donkerder is ^^


    Noosh Ö
    Hoe komt het dat de letters er al vanaf zijn? ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Geen een,


    <3

    Geen :(

    maar ga voor mijn verjaardag een shirt van ibi vragen, een oranje shirt.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    FCB, Galatasaray -dat is een Turkse club-. En ze zijn echt, niet neppe namaak dus. En mijn naam hebben ze erop laten naaien. :'D

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 13:46 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Van FCB haha, van héél lang geleden, met Ronaldinho nog.
    -Ik gebruik hem als pyjama, ik hou helemaal niet van voetbal xd Maar mijn pa was op zakenreis ofzo in Barcelona, en toen was dat shirt net nieuw en toen kreeg hij die gratis van de stadionwinkelmensjes :'D

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 13:48 ]


    Alis volat propriis.