• GESTOPT

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dankjee <3


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Had je mijn berichtje soms niet gelezen? Ik wil graag meedoen (:

    Ik heb een paar vraagjes: Moet het verhaal echt eindigen met ze leefden nog lang en gelukkig? En mag ik een verhaal inzenden dat ik al eerder heb geschreven voor een wedstrijd (met een paar aanpassingen dan)?


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Kan ik nog meedoen? (krul) Want er zijn nog geen 20 deelnemers, precies?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    - nog even een abo -


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Atonement schreef:
    Ik heb een paar vraagjes: Moet het verhaal echt eindigen met ze leefden nog lang en gelukkig? En mag ik een verhaal inzenden dat ik al eerder heb geschreven voor een wedstrijd (met een paar aanpassingen dan)?


    Die vraag heb ik ook :)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lol, ik heet Defensive, niet Devensive.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Neem even een abo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    (cat) Inspiratie... Inspiratie...

    Nee ik ben leeg 8D Gelukkig is er nog genoeg tijd :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (cat) Inspiratie... Inspiratie...

    Nee ik ben leeg 8D Gelukkig is er nog genoeg tijd :Y)

    Ik heb inspiratie, muhaha!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik heb inspiratie, muhaha!


    Het leven is niet eerlijk (cat) *Gaat andere dingetjes doen tot inspiratie uit de lucht valt*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Abo.


    I wish I was a tear. So I was born in your eyes, I lived on your cheek and I died on your lips

    Zo als in de opdracht staat, het moet eindigen met en ze leefden nog land en gelukkig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Defensive schreef:
    Lol, ik heet Defensive, niet Devensive.


    Vergeef het me Lieve Eveliene :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Danku :3