• GESTOPT

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm in, ik verveel me toch, hihi. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik doe mee (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik schrijf me toch weer uit (kitty)

    Ach, schrijf me maar in. Ik zal toch niet lang meer in die andere wedstrijd blijven.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hmmm.. die eerste opdracht wordt wel een lastige. Maar ik ga 't proberen. I'm in :'D. Maar ehm.. hoevel rondes heeft de wedstrijd? En vallen er ook mensen af?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hoe wil je dat we de opdracht inleveren :W?


    To infinity and beyond •

    moet het dan met Er was eens en ze ... gelukkig beginnen en eindigen.
    hoeveel woorden?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    .....
    Ja, hier kan ik mee leven... 10 dagen..

    Is er een woorden limiet?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hoop dat ik de datum haal, maar dat moet wel.. Ik begin er vanavond al aan! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Auwtsjhh, dat wordt een lastige. Moet het een klassieker zijn of is het juist de bedoeling dat het zich in de moderne tijd afspeelt?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    Auwtsjhh, dat wordt een lastige. Moet het een klassieker zijn of is het juist de bedoeling dat het zich in de moderne tijd afspeelt?


    Mag allebei zolang jij je fantasie te loop laat gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil meedoeeeen :3

    Aangezien mijn schrijverskwaliteiten vastgeroest zijn en ik een schop onder mijn kont nodig heb... Ik schrijf me in, als dat nog kan :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Toen ik zag dat er geen limiet aan woorden is en het moet beginnen met Er was eens en eindigen met En ze leefde nog lang en gelukkig, had ik dit in gedachten;

    Er was eens .. En ze leefden nog lang en gelukkig.

    Dat moest ik even kwijt, maar ik kan jammer genoeg niet meedoen. ):

    ik wil ook meedoen !! :)


    I wish I was a tear. So I was born in your eyes, I lived on your cheek and I died on your lips