• Hi (:
    Ik zoek iemand om samen een storie mee te schrijven. Ik weet dat er tegenwoordig best wel veel van deze topics zijn, maar ik kon het niet laten, omdat het gewoon altijd best wel gezellig is :')
    Als je wilt kijken hoe mijn schrijfstijl is, dan moet je eventjes deze lezen, dan heb je wel een goed beeld :3
    Ik schrijf het liefst over ;
    * Harry Potter (Alles behalve Drarry O.o)
    * Twilight (Geen Edward Cullen, ty.)
    * 1D
    * PLL
    * The Hungergames
    * Fallen
    * Gone Series
    Eh, en nog wel een paar meer, && ik schrijf absoluut geen;
    * Bieber
    * Tokio Hotel
    In een groep schrijven zou ook wel leuk zijn :3
    Maarja, als het je leukt lijkt, moet je eventjes reageren. Thankjoe :'3


    To love is to destroy.

    Mij lijkt het super leuk!

    Fallen of iets anders.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:56 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wil wel een Harry Potter verhaal schrijven (: (kijk maar bij mijn verhalen, en nee, het hoeft niet over Drarry te gaan).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    ik wil wel met je over One Direction schrijven :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:37 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Damn, geen Drarry. Sorry, I pass. :'D

    Ik schrijf al met iemand, en er staat er nog een op stapel dus ik pas.


    comfort in c h a o s

    Crushed zei op 15 aug 2011 - 17:38:

    Damn, geen Drarry. Sorry, I pass. :'D


    Austen zei op 15 aug 2011 - 17:42:

    Ik schrijf al met iemand, en er staat er nog een op stapel dus ik pas.


    Jammer (: nexttimebetterluck


    To love is to destroy.

    Sorry, ben voorzien.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:54 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lijkt me fantastisch.
    Ik schrijf soms over Bieber maar ik heb een hekel aan hem, maar Twilight en HP zijn gewoon mijn obsessie's.
    Ik wil ook een keer in een groep schrijven


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hey, the hunger games.


    SLOAN.

    Ik wil wel ;D
    I love Pretty little lairs en HP ! Twilight is ook leuk ;D
    Heb zelf ee nstory waarin PLL en HP word gecombineert !
    Let me know

    x


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Cool
    Een hoop mensen willen met mij schrijven, maar die schrijven nu al met een ander samen.
    Mij lijkt een groep ook wel leuk.
    Eigenlijk schrijf ik enkel niet over 1D, PLL -weet niet eens wat dat is- en de Gone series.
    Let me know


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    Cool
    Een hoop mensen willen met mij schrijven, maar die schrijven nu al met een ander samen.
    Mij lijkt een groep ook wel leuk.
    Eigenlijk schrijf ik enkel niet over 1D, PLL -weet niet eens wat dat is- en de Gone series.
    Let me know



    PLL is Pretty Little Liars een gelijknamige serie aan de boekenreeks van Sara Shepard. Dit is het verhaal:
    Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer Hastings, Aria Montgommery, Hanna Marin, Emily Fields en Alison DiLaurentis. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Één jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon kennen. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is?

    Ik schrijf ook niet over 1D


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    PLL is Pretty Little Liars een gelijknamige serie aan de boekenreeks van Sara Shepard. Dit is het verhaal:
    Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer Hastings, Aria Montgommery, Hanna Marin, Emily Fields en Alison DiLaurentis. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Één jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon kennen. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is?

    Ik schrijf ook niet over 1D

    Oh dat. Nee, heb het 2de boek gelezen -kon het eerste niet vinden- en ik vond er niks in, heb 1 keer een aflevering gekeken -de eerste aflevering- en daar vond ik ook niks aan. Das mijn mening, de mensen die het wel leuk vinden moeten het gewoon lezen/kijken.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Liefje, je weet dat ik graag met je zou willen schrijven omdat jij absoluut incredible schrijft, maar ik zou het verhaal waarschijnlijk alleen maar verpesten.. <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    Liefje, je weet dat ik graag met je zou willen schrijven omdat jij absoluut incredible schrijft, maar ik zou het verhaal waarschijnlijk alleen maar verpesten.. <3

    How can you say that O.O you're an amazing writer ^-^


    To love is to destroy.