• Omg, ik moet dit gewoon even kwijt.
    Vanochtend hoorde ik een ambulance en nog een en nog een. Nu hoor ik dat er dichtbij me huis een jongetje van 2 door zijn vader is gewurgd en van het balkon af is gegooid. Zijn moeder heeft hem gevonden of zo iets. Er waren twee trauma helicopters en politie enzo. Ik vind het echt vreselijk..

    Gebeurt bij jullie weleens zoietss?

    Edit:
    De moeder is wss met het kindje - nog levend- in haar armen een winkel ernaast in gerent. Ze hebben het proberen te reanimeren.. Maar het is toch overleden.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 18:09 ]


    Smile and live.

    Dat is ziek man, dat je je eigen vader dat zou doen? Serieus waar gaat de wereld naar toe?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fucked up people in a fucked up world create fucked up situations.
    Ik ben sprakeloos.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat was hier laatst ook! Toen was een meisje tegen haar pa in gegaan omdat ze niet uitgehuwljkt ofzoiets, wilde worden. Haar pa vermoorde haar bijna, gelukkig kwamen de buren ertussen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 13:49 ]


    To infinity and beyond •

    BEARD schreef:
    Fucked up people in a fucked up world create fucked up situations.
    Ik ben sprakeloos.


    Enkele jaren geleden in het dorp hiernaast ook ^^ een bejaarde man die zijn bejaarde ex-vrouw heeft neergestoken van jalousie ofzo...

    En in de straat achter ons liet de moeder v/e meisje haar dwingend achter de cam staan voor noujaa... (maar de moeder was gewoon opgepakt voor gedwongen prostitutie van haar dochter...)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMFGGGG.
    jawel, maar niet zo erg, bij ons is er een groepje bad boys die zich 'smiley bende' noemen, en halen kattekwaad uit. x_x of er liepen gasten rond met scream masker, en die vermoorden 5/6 mensen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    de fug o.O


    Shoganai i ne~

    weheartit schreef:
    OMFGGGG.
    jawel, maar niet zo erg, bij ons is er een groepje bad boys die zich 'smiley bende' noemen, en halen kattekwaad uit. x_x of er liepen gasten rond met scream masker, en die vermoorden 5/6 mensen.

    Bergen Op Zoom/Hoogerheide? Da's slechts een hoax, nooit gebeurd. Alleen een man met een Screammasker bij de Shell in de haven bij de Konijneburg weg, waar mijn school zit. Dat is een verkrachter, maar hij is al opgepakt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Clefairy schreef:
    Dat is ziek man, dat je je eigen vader dat zou doen? Serieus waar gaat de wereld naar toe?


    Firm believer of all that is magic

    BEARD schreef:
    Fucked up people in a fucked up world create fucked up situations.
    Ik ben sprakeloos.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    BEARD schreef:
    (...)
    Bergen Op Zoom/Hoogerheide? Da's slechts een hoax, nooit gebeurd. Alleen een man met een Screammasker bij de Shell in de haven bij de Konijneburg weg, waar mijn school zit. Dat is een verkrachter, maar hij is al opgepakt.


    Bergen Op Zoom.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    BEARD schreef:
    Fucked up people in a fucked up world create fucked up situations.
    Ik ben sprakeloos.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BEARD schreef:
    Fucked up people in a fucked up world create fucked up situations.
    Ik ben sprakeloos.


    Dat dus :o

    Dat is gewoon ziek... O_O
    Naja. Onze achterburen zijn ook niet honderd procent. Twee van die jongens hebben -toen ze nota bene nog op de basisschool zaten- hun leraar in elkaar geramd, en die is nu psychisch en geestelijk zo onwel dat hij nooit meer les kan geven...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Bij ons heeft een vader zijn vrouw voor de ogen van hun kindjes dood gestoken. Echt zielig. Die kindjes zaten bij mij op de basisschool. Ze waren nog vet klein.
    Man, waar gaat de wereld heen!


    Happy Birthday my Potter!

    als ik deze verhalen lees denk ik echt: Jezus wat is deze wereld VERNEUKT!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.