• Nou een goeie vriendin van mij heeft dus een vriendje (lees dit http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=105446&page=4 topic).

    Nouja alles was dus weer goed gekomen en ze waren gelukkiger dan ooit. En nu komt het.

    Ze zouden samen op vakantie gaan na Kingston Jamiaca. Tot dat twee dagen voor vertrek mijn vriendin ineens een mail kreeg van een onbekende afzender. Dat haar vriend haar alleen maar gebruikte om na Kingston te kunnen en vreemd was gegaan toen hij een keer alleen uitging.

    Ik geloofde er meteen geen bal van en probeerde mijn vriendin te overtuigen om de vakantie door te zetten en die mail niet te geloven.
    Zo onzeker als ze is heeft ze de vakantie afgeblazen en zit Meneer nu alleen in Kingston.

    Hoe moet ik haar van die onzekerheid afhelpen?

    Leg haar uit dat ze geen meter vooruit is door zelf niet te gaan.
    1. Nu kan ze die zaken niet met haar vriend uitpraten voor hij terug is.
    2. Als hij al vreemdgaat dan geeft ze het hem nu op een zilveren schaaltje aan. Helemaal alleen in een ver land.
    3. Als het zijn bedoeling was om naar Kingston te gaan op haar kosten, dan is het hem goed gelukt en is zij dus toch genaaid.

    Ik zou haar zeggen dat ze met hem moet praten. Dan moet ze uitmaken of ze hem te vertrouwen vindt of niet. If not: dan zou ik uit elkaar gaan. Je kan een relatie niet opbouwen als er geen wederzijds vertrouwen is en als de ene constant in angst moet leven dat de andere hem of haar pijn zal doen. Zo werkt het niet. Een relatie moet je helpen groeien, niet je onderuit halen tot je zelfvertrouwen aan diggelen ligt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat is echt heel dom van haar. Jij kan er weinig aan doen, nu is er al helemaal niets meer aan te veranderen. En hij ging toch alleen? Tsja... Klinkt allemaal niet zo geweldig, sorry dat ik het zeg maar mijn vriend zou echt niet gaan als ik niet ging.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat is echt heel dom van haar. Jij kan er weinig aan doen, nu is er al helemaal niets meer aan te veranderen. En hij ging toch alleen? Tsja... Klinkt allemaal niet zo geweldig, sorry dat ik het zeg maar mijn vriend zou echt niet gaan als ik niet ging.


    Nee de mijne ook niet.

    Maarja de vliegtickets waren al gekocht en hij wilde al heel lang na Kingston.

    Prongs schreef:
    Leg haar uit dat ze geen meter vooruit is door zelf niet te gaan.
    1. Nu kan ze die zaken niet met haar vriend uitpraten voor hij terug is.
    2. Als hij al vreemdgaat dan geeft ze het hem nu op een zilveren schaaltje aan. Helemaal alleen in een ver land.
    3. Als het zijn bedoeling was om naar Kingston te gaan op haar kosten, dan is het hem goed gelukt en is zij dus toch genaaid.

    Ik zou haar zeggen dat ze met hem moet praten. Dan moet ze uitmaken of ze hem te vertrouwen vindt of niet. If not: dan zou ik uit elkaar gaan. Je kan een relatie niet opbouwen als er geen wederzijds vertrouwen is en als de ene constant in angst moet leven dat de andere hem of haar pijn zal doen. Zo werkt het niet. Een relatie moet je helpen groeien, niet je onderuit halen tot je zelfvertrouwen aan diggelen ligt.


    Ja inderdaad.

    Het uitgaansleven in Kingston is niet bepaald Monogaam te noemen.

    Maargoed hij is er nu wel en meneer kan niet eens even bellen


    We hebben al tig keer gebeld maar meneer neemt niet op.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen.

    Ik kan me er niet mee bemoeien.

    Maar ik heb hem geprobeerd te bellen maar hij neemt niet op.

    Dilemma!!!!!

    Meneer zit tot de 30ste in Kingston. En we hebben hem al tig keer gebeld maar hij neemt niet op. En nu zijn we bang dat er iets gebeurd is.

    Aangezien Jamiaca niet echt veilig is als je niet in de rijke buurten blijft is die kans best groot.

    Wat nu?

    Dat is flink klote.

    Als je het echt niet vertrouwt dan moet je de politie in Kingston bellen.

    Of misschien de Nederlandse ambassede in Kington?