• mag je je haar weer kleuren na de laatste keer?
    Ik heb mijn haar ongeveer 8 weken geleden geverfd, (Het is btw een kleurspoeling)en ik heb nu uitgroei. Ik weet alleen niet of ik mijn haar nu weer kan verven..


    Only those who listen can hear

    Jahoor, volgens mij wel. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je kan je haar nu wel verven.

    Hilton schreef:
    Je kan je haar nu wel verven.


    Firm believer of all that is magic

    Ik doe altijd bij de kapper en ik weet niet hoelang daar tusen zit

    Ja, ik heb mijn haar eergisteren ook opnieuw geverfd, en mijn kleurspoeling was ook nog maar van het begin van de vakantie. Het kan dus wel. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wanneer je je haar weer kan verven hangt af van welke kleurspoeling je gebruikt. Maar volgens mij kan 't nu al wel weer :3


    “Love is a contradiction.”

    Meestal werk je je uitgroei bij om de 4/6 weken. Ik doe het gewoon als ik de uitgroei zat ben, om de 6/8 weken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Okaay, thanks
    Als mijn haar groen word zoals mijn moeder zegt is het jullie schuld
    - No, just kidding xd


    Only those who listen can hear

    Zoals Jesssie zegt, rond de 4/6 weken. Zelf doe ik het als ik me er aan begin te irriteren en het heel erg opvalt (: (wat dus meestal in de 5e week is)

    Ik heb het even gevraagd aan mijn moeder, omdat zij ook haar haar kleurt. En ze zegt dat je het rond 6/8 weken weer mag kleuren.


    I feel guilty after every bite I take.

    iedere maand maar om de anderhalf tot 2 maand is beter voor je haar

    Hilton schreef:
    Je kan je haar nu wel verven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als het een kleurspoeling is dan heb je toch geen uitgroei?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hilton schreef:
    Je kan je haar nu wel verven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een vriendin van mij heeft het eens 4 keer geverfd in een week, ik denk niet dat jouw tussentijd een probleem is. (A)


    Don't end up being September's child..