• Because that would be motherducking awesome! :9~

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:06 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cute! :9~


    It's going to be difficult, but not impossible.

    awwhh die is zo cute :9~


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Zilverui schreef:
    Cute! :9~


    I know right! n.n


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    I know right! n.n

    Yeah! :9


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als je dat kan ben je echt meesterlijk. :9~

    Dat is echt awesome (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Awesome!


    Life is all about having a good time.

    Omg aaw die zijn zo cute! Mocht het je ooit gelukt zijn, dan mag je van heel Q de nagels zo lakken :9~


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Omg aaw die zijn zo cute! Mocht het je ooit gelukt zijn, dan mag je van heel Q de nagels zo lakken :9~


    Haha, daar ziet het wel naar uit! Ik denk eigenlijk dat het makkelijker is bij een ander dan i.p.v het bij jezelf te doen, dus als je je op wilt geven als proefkonijn? ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zilverui schreef:
    Cute! :9~


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    How cool O_o
    Maar volgens mij kan je dan serieus niets meer vastnemen, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    How cool O_o
    Maar volgens mij kan je dan serieus niets meer vastnemen, haha.


    Dat valt wel mee hoor, maar sowieso blijft nagellak meestal maar een paar dagen mooi als je veel met je handen doet. Bijhouden moet je sowieso. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Haha, daar ziet het wel naar uit! Ik denk eigenlijk dat het makkelijker is bij een ander dan i.p.v het bij jezelf te doen, dus als je je op wilt geven als proefkonijn? ;]

    Hm, dan moet je wel eerst een beetje geoefend hebben, want als ik me meteen opgeef en je het nog niet kan, heb ik straks een klodder geel en een glodder zwart en rood op m'n nagels en dan moet ik iedereen zeggen "Ja, dat is echt Pikachu hoor" en dan zien ze het nog niet (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Hirasawa schreef:
    Als je dat kan ben je echt meesterlijk. :9~


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    geweldig _O_


    Destroy what destroys you.