• Because that would be motherducking awesome! :9~

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:06 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SOOOOOO SWEET (H)

    Ballad schreef:
    (...)
    Hm, dan moet je wel eerst een beetje geoefend hebben, want als ik me meteen opgeef en je het nog niet kan, heb ik straks een klodder geel en een glodder zwart en rood op m'n nagels en dan moet ik iedereen zeggen "Ja, dat is echt Pikachu hoor" en dan zien ze het nog niet (krul)


    Nog nooit van aceton gehoord? ;]
    Ik kan aardig overweg met nagellak, alleen heb ik nog niet veel geëxperimenteerd met gezichtjes enzo. Ik denk dat met een paar keer eraf halen ingerekend, ik het met een avondje/paar uurtjes oefenen door zou hebben. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zo moeilijk om te maken is dat niet hoor (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Zo moeilijk om te maken is dat niet hoor (':


    I know, maar vooralsnog zal het wel een paar keer oefenen zijn voor het er echt goed uitziet. Niet veel mensen kunnen iets meteen perfect de eerste keer dat ze het doen. :']


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nog nooit van aceton gehoord? ;]
    Ik kan aardig overweg met nagellak, alleen heb ik nog niet veel geëxperimenteerd met gezichtjes enzo. Ik denk dat met een paar keer eraf halen ingerekend, ik het met een avondje/paar uurtjes oefenen door zou hebben. :]

    Jawel, maar dat stinkt zo, dus dan kan je het beter in één keer goed doen :9~


    “Love is a contradiction.”

    Sadistic schreef:
    (...)

    I know, maar vooralsnog zal het wel een paar keer oefenen zijn voor het er echt goed uitziet. Niet veel mensen kunnen iets meteen perfect de eerste keer dat ze het doen. :']

    Haha klopt, maar als je een beetje fijne kwastjes hebt en van die speciale pennen is het zo gedaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zilverui schreef:
    Cute! :9~


    You're beautiful.

    Zilverui schreef:
    Cute! :9~


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    awww, Pikachu :9~

    Ik denk dat die oogjes stickertjes zijn, want die rondjes zijn echt perfect gedaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OMG dat is zoooooo gaaf!
    Als je nog een proefkonijn zoekt... ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    die van spongebob zijn beter _O_


    All I wanna do is lose control

    OMFG zo cute Ö ik ga eens aan helena vragen of ze dat kan doen ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    LuckyOne schreef:
    geweldig _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    That's awesome!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"