• Zoals sommige van jullie wel weten door dit topic, is mijn mobiel kapot. Misschien krijg ik de mobiel van mijn broer, maar dat dat is dus niet zeker. Anders wil ik zelf een nieuwe mobiel gaan aanschaffen alleen ik heb echt geen idee welke. Misschien hebben jullie een paar suggesties voor mij?

    Ik ben op zoek naar een mobiel, die niet vlug kapot gaat als hij op de grond valt alleen hij mag natuurlijk niet te duur zijn.


    <3

    Spiritual schreef:
    Nokia C3

    hij is super mooi, en ik heb hem vaak laten vallen (zelfs een keer toen ik aan het fietsen was) en doet het gwn prima, heb er nooit problemen mee (A)

    Komen er bij jou niet snel krassen op het scherm? Mijn vriend heeft die en je kan amper nog zien wat je typt.. En hij heeft hem 2 maanden ofzo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou zeggen een Samsung Galaxy S, maar die is best wel duur volgens mij, dus dat is geen optie denk ik.
    In ieder geval raad ik je wel een Samsung aan, want die zijn fijn en je kunt ze wel laten vallen -ik in ieder geval wel, haha. (:

    Samsungs gaan bij mij altijd goed mee, hoe hard ik ze ook laat vallen.
    Mijne (samsung star qwerty) is zelfs al 2 keer in de wasmachine geweest en van de 4e verdieping gevallen :'D
    Raad alleen wel samsung star af. Mijn broertje heeft die, en het touchscreen is heel kut en wordt steeds slomer.

    Een bouwvakmobiel - Waterproof, valproof, stofproof, goedkoop -

    Neeffserieus;

    Een Blackberry Curve 8520 :'D

    Ik heb deze, en het is een waar schatje. :9~

    HTC is voor mij het ultieme merk.


    Today will be Girl's Day party with you~