• Zoals sommige van jullie wel weten door dit topic, is mijn mobiel kapot. Misschien krijg ik de mobiel van mijn broer, maar dat dat is dus niet zeker. Anders wil ik zelf een nieuwe mobiel gaan aanschaffen alleen ik heb echt geen idee welke. Misschien hebben jullie een paar suggesties voor mij?

    Ik ben op zoek naar een mobiel, die niet vlug kapot gaat als hij op de grond valt alleen hij mag natuurlijk niet te duur zijn.


    <3

    samsung star qwerty (nerd) die heb ik zelf en die is tig keer gevallen @.@

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:57 ]


    Shoganai i ne~

    Mijn mobiel is natuurlijk supersonischfuckingawesome, maar die kan je niet meer kopen.xd
    Ik zou zeggen: géén LG, geen touchscreen omdat ik gewoon een anti ben. ;'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn Nokia c3 is wel goed, hij is al vaak op de grond gegaan en is nog heel. Is niet zo duur. (Weet de prijs tegenwoordig niet). Maar er komen wel erg snel krassen op.
    Misschien kan je anders de samsung corby txt nemen ofzo? Die is ook niet zo duur.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gaelic schreef:
    Mijn Nokia c3 is wel goed, hij is al vaak op de grond gegaan en is nog heel. Is niet zo duur. (Weet de prijs tegenwoordig niet). Maar er komen wel erg snel krassen op.
    Misschien kan je anders de samsung corby txt nemen ofzo? Die is ook niet zo duur.

    Mijn vriendin heeft die ook. Goeie gsm, maar blijkbaar soms wel probs met de conversaties?


    Has no one told you she's not breathing?

    Samsung Galaxy Gio


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wat BeHuffelpuf zei ;D.
    maar neem geen LG die zijn F***ing irritant ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoewel het vrij duur is, raad ik een BlackBerry aan. Die van mij is echt al honderd keer gevallen en ik ben hem zelfs kwijt geraakt op Levenslied, waar er veel mensen op zijn gaan staan en hij leeft nog. Goed ding dus. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Hoewel het vrij duur is, raad ik een BlackBerry aan. Die van mij is echt al honderd keer gevallen en ik ben hem zelfs kwijt geraakt op Levenslied, waar er veel mensen op zijn gaan staan en hij leeft nog. Goed ding dus. :Y)
    aleen die dingen crashen wel snel ._.


    Shoganai i ne~

    Géén LG en géén samsung Star of S5330 en géén nokia C3.
    Ik weet dat deze niet goed zijn, anders geen idee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LG GW300 (:


    Destroy what destroys you.

    Secretive schreef:
    (...)
    Mijn vriendin heeft die ook. Goeie gsm, maar blijkbaar soms wel probs met de conversaties?


    Nog nooit gehad, eigenlijk. Maar soms vind ik die conversaties echt irritant, omdat ik het hele bericht wil, en niet de hele conversaties, als je bericht te lang is staat er ... en moet je op een knopje drukken om het dan te lezen --'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb Samsung Star en die is best vaak gevallen, maar doet het nog steeds (: Heb ik sowieso met Samsung wel
    M'n zusje heeft een LG en die is echt waardeloos, dus dat zou ik niet nemen.
    En m'n zus heeft een BB maar die heeft ze nauwelijks een half jaar, maar hij's nu al gecrasht, dus die zou ik ook niet nemen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Samsung Galaxy Apollo,
    het verbaasd me nogsteeds dat het ding niet helemaal kapot is :')


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik heb zelf een iphone 4, die ik ook tien keer heb laten vallen, maar dat komt volgens mij door het diehard hoesje dat ik kocht in Chinatown xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Gaelic schreef:
    (...)

    Nog nooit gehad, eigenlijk. Maar soms vind ik die conversaties echt irritant, omdat ik het hele bericht wil, en niet de hele conversaties, als je bericht te lang is staat er ... en moet je op een knopje drukken om het dan te lezen --'

    Mijn superawesomecoole gsm heeft geen conversaties, hoera! :'D


    Has no one told you she's not breathing?