• Ja, ik heb aanleg voor verslaafd raken aan boeken, zodra ik die uit de bieb heb gehaald. Laatst, nouja, 2 dagen geleden heb ik een boek gehaald; The Host van Stephenie Meyer, en vandaag heb ik hem al uit. Ik zou gister al klaar zijn als m'n tante hem niet van me had afgepakt en had opgeborgen zodat ik hem niet kon vinden. D: De afkickverschijnselen begonnen zich bloot te geven toen... En vandaag heb ik hem uit. :3 Ik moet zeggen, hij was veel beter dan The Twilight Saga, maar goed, bij wie moeten de ouders nog meer de boeken afpakken omdat ie er zo verslaafd aan was geraakt? Of ben ik de enige? > Als dat zo is, is er misschien iets mis met me. ;$

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:16 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Mijn ouders moedigen me juist aan om te lezen :') Dus die pakken never nooit m'n boeken af.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik mag geen boeken meer kopen, want ik heb ze binnen een dag uit.
    Dus ik haal ze van de bieb. Ze vinden het goed dat ik lees. Ik lees heel veel.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:17 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Illuminati schreef:
    Mijn ouders moedigen me juist aan om te lezen :') Dus die pakken never nooit m'n boeken af.


    To infinity and beyond •

    Nee, dat is bij mij niet.


    Ex astris, sciencia

    Mijn moeder leest veel en ik ook dat is dus niet erg:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sanity schreef:
    ik mag geen boeken meer kopen, want ik heb ze binnen een dag uit.
    Dus ik haal ze van de bieb. Ze vinden het goed dat ik lees. Ik lees heel veel.


    Same here, ik lijk wel en hongerig monster ofzo, oke, misschien overdreven maar volgens mij lees ik té veel. xd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik herken dat heel hard. Geef mij een leuk boek en ik heb het in een vreselijk snel tempo uit. :9~


    Let the Night embrace you

    Sanity schreef:
    ik mag geen boeken meer kopen, want ik heb ze binnen een dag uit.
    Dus ik haal ze van de bieb. Ze vinden het goed dat ik lees. Ik lees heel veel.


    Ik heb een e-reader (: Echt de perfecte oplossing xd.


    To infinity and beyond •

    Nee, mijn moeder leest zelf heel veel dus die mag niet klagen en mijn vader moedigt het juist aan :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Illuminati schreef:
    Mijn ouders moedigen me juist aan om te lezen :') Dus die pakken never nooit m'n boeken af.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Illuminati schreef:
    Mijn ouders moedigen me juist aan om te lezen :') Dus die pakken never nooit m'n boeken af.


    Shoganai i ne~

    Illuminati schreef:
    Mijn ouders moedigen me juist aan om te lezen :') Dus die pakken never nooit m'n boeken af.


    What's so bad about being different?

    Sodom schreef:
    Ik herken dat heel hard. Geef mij een leuk boek en ik heb het in een vreselijk snel tempo uit. :9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sodom schreef:
    Ik herken dat heel hard. Geef mij een leuk boek en ik heb het in een vreselijk snel tempo uit. :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sodom schreef:
    Ik herken dat heel hard. Geef mij een leuk boek en ik heb het in een vreselijk snel tempo uit. :9~


    Die-hard-lezers. _O_


    "I'm a loser, that means I've been lost before."