• Zoals sommige van jullie wel weten door dit topic, is mijn mobiel kapot. Misschien krijg ik de mobiel van mijn broer, maar dat dat is dus niet zeker. Anders wil ik zelf een nieuwe mobiel gaan aanschaffen alleen ik heb echt geen idee welke. Misschien hebben jullie een paar suggesties voor mij?

    Ik ben op zoek naar een mobiel, die niet vlug kapot gaat als hij op de grond valt alleen hij mag natuurlijk niet te duur zijn.


    <3

    Blackberry Bold, heel handig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    samsung chat 335


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    swendy schreef:
    samsung chat 335


    Die had ik, nu is hij kapot.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 22:22 ]


    <3

    Gaelic schreef:
    Mijn Nokia c3 is wel goed, hij is al vaak op de grond gegaan en is nog heel. Is niet zo duur. (Weet de prijs tegenwoordig niet). Maar er komen wel erg snel krassen op.

    Yeey, ik heb ook een Nokia c3 ;3
    Klopt trouwens over die krassen o;, maar voor de rest werkt hij prima (:


    Me so good.

    Romanian schreef:
    Hoewel het vrij duur is, raad ik een BlackBerry aan. Die van mij is echt al honderd keer gevallen en ik ben hem zelfs kwijt geraakt op Levenslied, waar er veel mensen op zijn gaan staan en hij leeft nog. Goed ding dus. :Y)


    Yupp ik heb ook nooit problemen gehad met mijn BlackBerry.


    Alleen maar tranen van geluk

    Geen touchscreen


    Life is all about having a good time.

    Kitchener schreef:
    (...)

    Die had ik, nu is hij kapot.
    zoals ik al zie meschien de samsung star qwerty ;'D


    Shoganai i ne~

    Samsungs zijn altijd wel val beschermend, ik heb er tot nu toe 3 gehad en allemaal gingen ze goed mee, honderden keren gevallen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Blackberry curve is niet zo duur en erg handig..? (:

    een HTC Wildfire :3
    *heel fijn :9~*


    dream, dare, fly!

    Neem geen LG, LG's zijn kut.
    Verder raad ik je de Samsung Star ook af. Die heb ik zelf, kan wel tegen een stootje, maar na een tijdje gaat hij langzamer reageren en zo en ik ben niet zo'n fan van touch. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    iPhone 4 ;D

    ik heb hem al zo'n 100x laten vallen, en heel raar maar als hij valt valt hij op de achtergrond. Dus me hoesje zit vol met krassen en me beeld met geen (:

    en hij is super handig als iPod of DS !

    (hij is wel duur, behalve als je hem in Amerika koopt!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:49 ]

    Geen idee. Heb zelf HTC Desire en die is wel fijn.
    Maar in ieder geval geen Black Berry. Kut telefoons.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb nog geen grote problemen gehad met mijn blackberry, je hebt alleen dat hij soms even vastloopt, maar dan moet je of even wachten, of je zet hem even uit en weer aan en dan doet hij het gewoon weer goed (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nokia C3

    hij is super mooi, en ik heb hem vaak laten vallen (zelfs een keer toen ik aan het fietsen was) en doet het gwn prima, heb er nooit problemen mee (A)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.