• De story heet My story, my love and my world. ||Renesmee Cullen & Jacob Black.||
    Ik heb hier een cover voor nodig.

    # De titel moet erin staan.
    # Een klein zinnetje (Love is my life) moet erin staan, best wel klein.
    # De volgende personages: Renesmee en Jacob (Mackenzie Foy and Taylor Lautner), alleen Renesmee (Mackenzie Foy) en alleen Jacob (Taylor Lautner).


    Alvast Bedankt :).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga proberen :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    heey je kan ook proberen zelf te cover te maken, dan krijg je het perfect.
    Ga naar www.pixlr.com en dan is moet je pixl editor klikken en zie je zo hoe je het moet doen.
    Veel succes ermee en als je het niet lukt, moet je het even zeggen. Want dan probeer ik een cover te maken voor je


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek


    Groter


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    1xmichellax1 schreef:
    heey je kan ook proberen zelf te cover te maken, dan krijg je het perfect.
    Ga naar www.pixlr.com en dan is moet je pixl editor klikken en zie je zo hoe je het moet doen.
    Veel succes ermee en als je het niet lukt, moet je het even zeggen. Want dan probeer ik een cover te maken voor je


    Zelf weet ik hoe ik een cover moet maken, maar ik heb het heel erg druk ;). Maar toch bedankt :).

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 12:53 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vida schreef:


    Groter


    Mooi :D. Ik ga even nog wachten tot de anderen ;).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vida zei op 14 aug 2011 - 1:26:


    Groter

    Deze is echt heel mooi! Ik maak soms zelf ook covers, maar zoiets kan ik echt niet maken, hoor! <3


    PERICULUM!!! (faal >.<)