• Ik heb Wratten op mijn linkerhand, en een pijnlijke voetwrat. En ik wil graag tips daar voor. Ik wil ze namelijk niet aan laten stippen (stikstof). Want dan ben ik aan het krijsen xd. Een voor een met zo'n stikstofwatje op een wrat gaat pijn doen zeg maar. En weg laten branden heb ik ook al een keer mee gemaakt, dus no way. Op mijn voet is die meestal geel en als ik onder de douche weg kom opgezwollen en wit. Heeft iemand aub tips?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nadat stikstof niet werkte, wreef ik erover met aardappelschillen. Klinkt misschien stom, maar het hielp wel -of de stikstofbehandeling begon zich toen pas te uiten. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Apart. Ik heb stikstof gehad en het deed zelfs mij geen pijn, de meest kleinzerige persoon die ik ken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Apart. Ik heb stikstof gehad en het deed zelfs mij geen pijn, de meest kleinzerige persoon die ik ken.


    Bij mij doet stikstof dus wel pijn, ookal zeggen ze dat het hartstikke koud is. & Pijnlijk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh je kunt 't ook met zuur doen, dat heb ik ook gehad, maar dat kreeg ik pas in 't ziekenhuis, niet van de huisarts zelf. Ik moest dan dat erop doen en om de zoveel tijd met een mesje het eraf schrapen. Deed helemaal geen pijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet geen oplossing. Ik zou toch de stikstof proberen. Ik deed het wel ook altijd zo. De pijn is zo weg, moet je maar denken. Het blijft niet voor eeuwig. Je wilt ze toch weghebben? Houd daar je gedachten bij ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wij hadden een busje (Wratner) bij de apotheker gehaald en dat dat was wel met stikstof, maar dat deed echt niet veel zeer hoor. ^^


    Let the Night embrace you

    Er bestaat toch van dat Wartner ofzo? ;x Werkt dat niet bij je? (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb er ook verschillende op mijn hand gehad en stikstof werkte niet, dus heb ik ze laten weglaseren. Het deed wel pijn, maar ze waren uiteindelijk wel weg. :Y)


    Think before you act.

    Als je het goed doet, doet stikstof geen pijn. Het doet pas pijn als het in aanraking komt met je 'gewone' huid. Dat heb ik een keer gehad en dat doet idd au.
    Wartner werkte voor mij persoonlijk niet, maar is misschien idd wel een idee voor jou. Dan kun je het zelf doen.
    Maar wratten zijn een soort virus, he? Dus het kan zomaar zijn dat er in no time een nieuwe voor terug komt. Als je er echt vanaf wilt zijn moet je, heel stom, gewoon geduld hebben.


    I clicked my heels and wished for you.

    Het kan duiden op een zwak immuunsysteem. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nog nooit wratjes gehad :3


    it's so empty living behind these castle walls

    Bravery schreef:
    Als je het goed doet, doet stikstof geen pijn. Het doet pas pijn als het in aanraking komt met je 'gewone' huid. Dat heb ik een keer gehad en dat doet idd au.
    Wartner werkte voor mij persoonlijk niet, maar is misschien idd wel een idee voor jou. Dan kun je het zelf doen.
    Maar wratten zijn een soort virus, he? Dus het kan zomaar zijn dat er in no time een nieuwe voor terug komt. Als je er echt vanaf wilt zijn moet je, heel stom, gewoon geduld hebben.


    Ja. Het is inderdaad een virus, maar een vriendin zei: "Als je ze weg wilt hebben, moet je er niet naar kijken en niet opletten. Want dan straalt er een soort energie naar de wratten"


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    dat stikstof deed bij mij geen pijn :O

    Casanova schreef:
    Er bestaat toch van dat Wartner ofzo? ;x Werkt dat niet bij je? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pantoufle schreef:
    Oh je kunt 't ook met zuur doen, dat heb ik ook gehad, maar dat kreeg ik pas in 't ziekenhuis, niet van de huisarts zelf. Ik moest dan dat erop doen en om de zoveel tijd met een mesje het eraf schrapen. Deed helemaal geen pijn.

    Brrr, het eraf schrapen.
    Krijg er de rillingen van . O.o

    & mijn vriendin zegt als je vingerwratten hebt dat je er dan op moet plassen . xd
    zei egt dat 't helpt maar het klinkt vies&raar. ;x