• Allez, toen ik dus aan het slapen was werd ik ergens om 6uur 's morgens wakker en ik had dorst, dus met mijn ogen dicht voel ik of mijn flesje water nog op het nachtkastje ligt, en ik grijp iets vast. Ik doe mijn mond open, die dat object in mijn mond (por favor, niet dubbelzinnig denken.) en het bleek dus dat ik zat te zabberen op een verdomme deodorant-roller. :'D Die smaak zit nu al de hele dag in mijn mond en ik heb overgegeven nadat ik doorhad wat ik had gelikt. (i swear, het was zo vies *wilt op de grond spuwen*) Ik heb mijn tanden al 6 keer gepoetst ofzo maar die smaak hoepelt niet op, en ik heb vanalles gegeten maar dat helpt dus niet.

    Heeft iemand suggesties? Like, iets wat ik kan eten. (ik heb al olijven, look, tomaten, tandpasta ingeslikt en veel salami gegeten en die hielpen niet) I'm dying here. *gaat op knieën*

    Edit: De smaak is al weg aan het gaan door veel verschillende dingen tegelijk eten, thank you all! *buigt hoffelijk*

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 22:15 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Muhahaha :) fail.
    Heb je je tong al gepoetst?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uhm.. Iets anders met een zeer sterke smaak eten?


    Don't dream your life, but live your dream!

    eerst citroen in je mond doen, daarna suiker op je tong

    Euhm Kauwgum, mentos, vandie papier snoepjes die je op je tong moet leggen en dat krijg je zo een vreselijk pepermunt smaak in je mond. Euhm hete peper? Superveel koffie stekre koffie dan... en voor de rest heb ik niks.

    iek! Nee ik zou niet weten wat je nu moet doen sorry.. veel drinken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Omg, dat lijkt me zo vies! Heb je ook je tong goed gepoetst? Anders moet je iets eten/drinken met een hele sterke smaak, misschien gaat het dan weg?..


    “Love is a contradiction.”

    Waar vampieren aan doodgaan.

    Knoflook!

    Tabasco!:Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Selderie. For real.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Nidorina schreef:
    Muhahaha :) fail.
    Heb je je tong al gepoetst?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb mijn tong al gepoets, 4 keer misschien, maar dat hielp niet. Ik proef het ook gewoon achter in mijn keel enzo *drama*
    @JChoo; mijn vader heeft me al mentos gegeven maar dat hielp niet pssh. Ik denk wel dat hier ergens hete peper in de kasten ligt, bedankt btw.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    -out-
    Sorry, dat vind ik echt geniaal. :'D Haha misschien iets met een hele sterke, scherpe smaak eten?


    ars moriendi

    whaha GOEDEMORGEN (doeg)

    maar.. al kauwgum geprobeerd?
    daar kan je de hele dag op kauwen en heb je die vieze smaak niet. (misschien)

    of! neem een slok alcohol... weet ik veel misschien werkt het wel xD

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:43 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    laat trouwens weten als het is gelukt (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Knoflook!:Y)
    hete peper , hete kruiden . een zuur snoepje?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor