• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh niet de enige hoor, ik vind die film ook eng.
    Dat masker is eng.

    Iedereen lacht me uit als ik zeg dat ik hem eng vind. 8D Fijn dat ik toch niet de enige ben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    geen een ik kan goed tegen horror (nerd)


    Shoganai i ne~

    Paranormal Activity, al ben ik één van de weinigen, haha. Ik kan echt niet tegen dat soort films, heb deel twee dan ook maar niet gekeken 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Paranormal Activity 1+2 , Devil (in die lift) .. echt creepy .. en bij PA1+2 heb ik gegild .. xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Insidious
    The Ring
    Mirrors 2


    Here & Now

    Soundeffect schreef:
    Paranormal Activity, al ben ik één van de weinigen, haha. Ik kan echt niet tegen dat soort films, heb deel twee dan ook maar niet gekeken 8D

    Ik had zo deel één gezien met een vriendin en nu zit ze steeds te zeuren om die tweede film ook te zien (cat) Ik vond 'm doodeng, de eerste, de tweede ga ik echt niet kijken.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 15:36 ]

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ik had zo deel één gezien met een vriendin en nu zit ze steeds te zeuren om die tweede film ook te zien (cat) Ik vond 'm doodeng, de eerste, de tweede ga ik echt niet kijken.


    Haha, dat heb ik met mijn zusje! Die zit ook steeds te zeuren 8D
    Maar ik weiger. Ik wil graag slapen 's nachts (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    The fourth kind dat vond ik eng.


    We're all dancing to the same sad song.

    Toen ik Paranormal Activity 1 voor de eerste x had gekeken, sliep ik eerst niet meer. Het 2de deel is veel minder eng. & de exorcist ofzo, die vind ik ook eng ;o

    Ik kijk geen enge films. Echt niet, nooit niet, altijd niet. (cat)


    wth.

    Halloween C:

    Martyrs. Maar het is vooral een zieke film, ik ben er nog drie dagen daarna ziek/misselijk van geweest :/

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 19:52 ]


    As travars

    fucking orphan, mijn handen trillen nog steeds

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 19:57 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Paranormal activity. :3
    Ik schrok zo hard bij ieder ding wat gebeurde. En ik flipte toen die vrouw mee gesleept werd en dat kindje mee werd genomen. Vervolgens werden de ouders vermoord. (cat)

    Mijn broer liet me op de trap schrikken waardoor ik opnieuw flipte en begon te krijsen. Ik kon niet slapen en ging bij m'n ouders in bed liggen. ;'x

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 19:55 ]


    Smile and live.

    Ik ben niet verder gekomen dat scary movie 4 & 5. Toen besloot ik de horror films waarschijnlijk niets voor mij zijn, aangezien ik bij deze films al nachten wakker lag :3


    To love is to destroy.