• EDIT: klik voor het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:24 ]


    No guts no glory.

    Ik wil wel over Draco Malfoy schrijven *wenkbrauwwiebel*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Je schrijfstijl is nice :D
    *Ik doe alleen niet aan fanfics :X Maar ik weet zeker dat je wel iemand vind :3*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil wel met je schrijven hoor :)
    Ik schrijf eigenlijk over alles, het maakt me geen reet uit.
    x

    Ik weet niet of mijn schrijfstijl jou aanstaat, maar ik wil altijd wel over One Direction schrijven. (:


    Exactly who we are is just enough.

    Oeh One Direction hier (:
    Ik heb like maar één kort verhaaltje voor een wedstrijd ooit, dus je ziet maar.
    Trouwens, ik ben slecht in ideeën verzinnen.. ):


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik zou ook wel met je willen schrijven, over 1D, Malfoy of Pll (:


    To love is to destroy.

    Ik zou ook wel met je een verhaal willen schrijven en het maakt me eigenlijk niet uit over wat.
    ik heb een verhaal over one direction, dus kijk maar of je mijn schrijfstijl wat vind. (: klik.
    'xxx

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 15:20 ]


    Life is hard, but I'll fight.

    Ik zou wel eens over Draco Malfoy willen schrijven. (: Ik heb een Harry Potter verhaal, dus als je wilt kun je daar zien hoe ik schrijf. (hier)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil ook wel, je zegt het maar, ik weet niet wat je van mijn schrijverij vind maar een one direction verhaal of van iets anders zie ik altijd zitten (;

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 16:15 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Ik zou ook wel met je willen schrijven. Het maakt me niet echt uit waarover. Laat me maar weten of je geïnterreseerd bent, dan kan ik je wel iets wat ik ooit geschreven heb sturen als pb om te kijken of het je wat lijkt..


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Ik zou wel over Draco Malfoy willen schrijven (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hi, ik wil wel een 1D verhaal met je schrijven, lijkt me super! (: Ik heb op Quizlet geen verhalen; maar ik wil wel een stukje dat ik geschreven heb aan je laten zien. Hier komt ie:

    Met zijn handen diep in zijn zakken stond hij voor het raam, starend naar de bergen die wit waren door de sneeuw. Sneeuwvlokjes dwarrelden voor het raam. Langzaam stapelden de tranen op zijn ogen. Hij mocht niet huilen, huilen is een teken van zwakte. En zwak zijn wou hij absoluut niet zijn. Hij sloot zijn ogen, algauw rolde er een traan over zijn wang , met een ruw gebaar veegde hij de traan met de rug van zijn hand weg.
    Die vervloekte tranen ook. Met een makkelijke beweging trok hij zijn witte blouse uit, en gooide het op de zwarte vloer. Met trage passen liep hij naar zijn badkamer, waar hij een douche nam. Hopend dat het verdriet die hij jaren meedroeg zo makkelijk van hem wegleed, zoals hoe het water over zijn lichaam gleed.

    Het zwakke maanlicht scheen zwak op haar gezicht, maar fel genoeg om haar wakker te laten maken. Vermoeid opende ze haar ogen, en zuchtte zachtjes. Ze sloeg de dunne dekens weg, en stapte langzaam uit het bed. Het bed kraakte gevaarlijk, terwijl ze opstond.
    Een huivering trok langs haar rug en armen, en met trage passen liep ze naar het raam. Ze schoof de gordijnen aan de kant, en keek naar de maan die hoog aan de hemel stond. De maan gaf de aarde een zilveren gloed. Het meisje sloot haar ogen langzaam, en liet de tranen de vrije loop. Vannacht mocht ze huilen, niemand die het zou zien. Niemand die haar zwak kon noemen, want zwak was ze.
    De kamer vulde zich met zacht gesnik, haar schouders schokte hevig. Ze voelde zich alleen, haar hart was een groot leegte. Waar zijn haar meest dierbaarste personen? Nee die heeft ze niet meer. Haar dierbaarste personen zijn er nog alleen in haar herinneringen, haar mooie herinneringen.
    Ze zakte langzaam neer op de grond, met haar rug tegen de muur aan, haar hoofd rustend op haar knieën bleef ze de hele nacht huilend achter in de kamer, wetend dat het nooit zou goed komen, wetend dat ze nooit meer gelukkig zou worden …

    Ik wil wel even zeggen dat ik een beetje moeite heb met Nederlands, maar ik doe me best haha! Ik vind het trouwens ook leuk om over Gossip Girl, en de It-girl te schrijven enz. Maar het liefst One Direction, want ik bene cht verslaafd aan hun haha. :*

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:48 ]


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Ik wil het wel proberen^^ Maar verwacht wel dat het gestoord word.

    One D!


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    1D zou ik best willen proberen ;D


    "Music has been there for me when no one else was."

    Justin bieber/ ryan butler, whatever maakt allemaal niet uit .


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse