• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    Ik heb tot nu toe geen enkele film gezien die ik echt 'eng' vond. Bij 'The Ring' ben ik 1x verschoten, bij 'The Unborn' 2x, maar verder vond ik het gewoon leuke films.


    Olive

    Texas Chainsaw Messacre.
    Mirrors
    The grudge


    To infinity and beyond •

    Authors schreef:
    Ik heb tot nu toe geen enkele film gezien die ik echt 'eng' vond. Bij 'The Ring' ben ik 1x verschoten, bij 'The Unborn' 2x, maar verder vond ik het gewoon leuke films.


    Ik vond The Unborn echt alles behalve eng, ik vond hem werkelijk hilarisch. Ik heb nog niet echt een film gehad waarvan ik dacht 'eng'. Bij het einde van Paranormal Activity schrok ik wel toen ze op die camera afliep, maar verder niet, eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    mirrors o__O
    heb hem een jaar geleden gezien en durf nog
    steeds niet in het donker in de spiegel te kijken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mmhh... Ik kijk niet zo heel veel 'enge films'.
    De enigste iets of wat enge films die ik heb gezien waren: Saw 1, maar die vind ik eerder goed dan eng. Devil, maar dat is eigenlijk gewoon helemaal niet zo eng, enkel op 1 moment wanneer de dader wordt onthuld. Piranha, dat is horror maar dat zijn gewoon mensen die worden verscheurd, niets eng aan... Voor de rest ben ik het vergeten.
    Oh ja, saw 3, maar ik ben al bij het begin weggegaan, gore film gewoon. :')

    white noise, daar kon ik niet tegen.

    mirrors en die dingen met geesten en bezeten mensen.

    Harry Potter 7.2 vond ik een béétje eng.
    Verder geen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Stay alive !

    Ik en myn vriendin zaten steeds achter een deken, we waren bang.. uiteindelyk viel die wel mee, maar we kwamen erachter dat die waargebeurd was...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Glass house, the good mother.

    Ik ben gewoon niet geschikt voor thrillers.. :'D

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 8:07 ]

    Ik ben niet echt bang voor filmsxD maar bij the ring schrok ik wel een keerxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Super 8 zatten echt superenge stukjes bij :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Saw, Mirrors, The Grudge
    Eigenlijk vind ik veel films eng, maar ik blijf er gewoon graag naar kijken haha


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Geen eigenlijk.
    Ik heb Final Destination 1 en 2 gekeken, en ik vond ze zo leuk :3 En Mirrors was ook een superleuke film. Wel spannend maar ik was niet doodsbang ofzo :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42