Net toen ik het topic van Krull zag, wou ik eigenlijk ook wel weten wat jullie bij mij liever hebben: zonder make-up:
[ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 17:57 ]
Where words fail, music speaks
Door de heel verschillende foto's is het moeilijk hier een oordeel over te geven, eerlijk gezegd,
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
Destay schreef: (...)nope helemaal geen make-up:P
All I have in life, is my imagniation.
Sinds wanneer kan een mens zwarte lijnen onder z'n oog hebben zonder die zelf te hebben aangebracht? :'D
Has no one told you she's not breathing?
Zonder vind ik echt mooi (:
You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.
Secretive schreef: Sinds wanneer kan een mens zwarte lijnen onder z'n oog hebben zonder die zelf te hebben aangebracht? :'D
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
Je mag zeggen wat je wil, maar ik geloof je niet als je zegt dat je op die eerste geen make-up op hebt.
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Fountain schreef: Je mag zeggen wat je wil, maar ik geloof je niet als je zegt dat je op die eerste geen make-up op hebt.
ik vind het allebei mooi (:
Save me from myself.
Uneventful schreef: Ik zie het verschil niet, maar je bent schattig.
Postcards schreef: Je hebt op die eerste foto toch ook make-up op? Of ben ik nu blind?
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Je hebt toch echt wel make-up op bij foto 1, dat je het niet op hebt maak je me echt niet wijs.
You're beautiful.
Eh- op de eerste én tweede heb je make-up op? :')
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
Orchideous schreef: Eh- op de eerste én tweede heb je make-up op? :')
Big girls cry when their hearts are breaking