• Beste Tokio Hotel Fans,

    Tokio Hotel Dutch Street Team heeft wederom een nieuw TH kamp georganiseerd. Maar we moeten wel de 25 fans halen. Tokio Hotel kamp is heel gezellig, en je leert misschien wel nieuwe vrienden maken, en lol maken met je medefans! Altijd gezellig. Er zijn verschillende activiteiten en interessante dingen om te doen zoals quizzen, veilingen, spooktochten, speurtochten en verscheidene spelletjes.

    Het TH kamp vind plaats in Herkenbosch, dat ligt in Limburg. Het kamp vind plaats op de dagen: 13, 14 en 15 Juli.
    Iets later komen, of iets eerder weggaan is geen probleem.
    De mogelijkheid om met andere fans samen te reizen is mogelijk.

    Deelname aan TH kamp kost 53,50 euro (voor het kampgebouw waar we overnachten, maaltijden, drinken en snoep, spullen die nodig zijn voor de activiteiten, verzekeringen, prijsjes die gewonnen kunnen worden, etc.)

    Voor meer informatie bezoek dan de TH dutch street team hyve.
    Hier een linkje: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/
    Kijk bij de forums voor meer informatie over het TH kamp.

    We zouden graag de 25 fans willen halen, zodat het TH kamp toch nog doorgaat!
    En iedereen is welkom, van België tot Engeland, iedereen mag komen!

    Groetjes, Anastasija

    p.s. voor informatie kun je mij ook wel een pb'tje sturen.


    Lend me your wings, and teach me how to fly'

    Euh ja... Weetje, TH is een beetje uitgestorven voor mij... en ik denk dat ik niet de enige ben. Dus het wordt 'm niet voor mij ben ik bang.


    Life is hard and then we die

    Drie/vier jaar geleden had ik me zeker weten opgegeven, maar nu niet, sorry.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PUKKELxDING schreef:
    Euh ja... Weetje, TH is een beetje uitgestorven voor mij... en ik denk dat ik niet de enige ben. Dus het wordt 'm niet voor mij ben ik bang.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 15:16 ]


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    PUKKELxDING schreef:
    Euh ja... Weetje, TH is een beetje uitgestorven voor mij... en ik denk dat ik niet de enige ben. Dus het wordt 'm niet voor mij ben ik bang.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 14:58 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    PUKKELxDING schreef:
    Euh ja... Weetje, TH is een beetje uitgestorven voor mij... en ik denk dat ik niet de enige ben. Dus het wordt 'm niet voor mij ben ik bang.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 14:55 ]

    Jammer! :( Het is altijd zo gezellig! <3


    Lend me your wings, and teach me how to fly'

    PUKKELxDING schreef:
    Euh ja... Weetje, TH is een beetje uitgestorven voor mij... en ik denk dat ik niet de enige ben. Dus het wordt 'm niet voor mij ben ik bang.

    Iemand loopt hier een hele tijd achter :'D


    Shoganai i ne~

    Nevermind, we hebben de 25 fans al gehaald! Dus het kamp gaat sowieso door! <3


    Lend me your wings, and teach me how to fly'

    ik ben geweest. het was top(hoera) jammer dat het de laatste was


    i was born this way baby

    Had wel gewild, maar m'n verjaardag zat er ook nog tussen. Dus dat ging niet. De volgende keer kijk ik wel verder.


    Are you happy? Huh?