• Wat ziet iedereen toch in Justin Bieber?:S:|

    Hij is knap, kan enorm goed zingen, en hij is sexy.


    live the life you love

    N schreef:
    Hij is knap, kan enorm goed zingen, en hij is sexy.


    *pokerface* Okay.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    *pokerface* Okay.


    Ja eh, niet iedereen hoeft jouw mening te hebben. Serieus, als je zo blijft zeiken over Bieber -wat je in elk topic doet - waarom ga je dan in op dat soort Biebertopics. Het irriteert mensen.


    To infinity and beyond •

    Sweden schreef:
    Hij is schattig & hij kan zingen (;


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mensen verschillen nu eenmaal van mening. Als iedereen hetzelfde dacht was het ook maar saai. Waarschijnlijk begrijpen zij niet wat jij in jouw idool ziet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gruzielement schreef:
    Hahaha hij dénkt dat ie alles is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zie er helemaal NIETS in!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Niks.


    Life is all about having a good time.

    i hate JB mijn zusso loopt de hele tijd liedzzz van m te draaien en naar zijn poster te slijmen:|:|:|


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Iedereen heeft zo zijn idool, iedereen is wel fan van iemand en dat begrijp je denk ik alleen maar als je zélf een fan bent. Het is gewoon de mening van iemand..

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 18:45 ]


    count the blessings

    Ik zeg niks over hem omdat ik anders kwijlende beliebers op me krijg die me uitschelden voor een smakeloze trut. Nu ga ik het dus toch zeggen...

    Ik haat Justin Bieber uit de grond van mijn hart, zijn liedjes, zijn uiterlijk, alles is vervelend aan die dertienjarige, penisloze jongen.

    Sorry daarvoor, maar als ik op ARROW CLASSIC ROCK JB ga horen, ga ik DOOD.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Ik zeg niks over hem omdat ik anders kwijlende beliebers op me krijg die me uitschelden voor een smakeloze trut. Nu ga ik het dus toch zeggen...

    Ik haat Justin Bieber uit de grond van mijn hart, zijn liedjes, zijn uiterlijk, alles is vervelend aan die dertienjarige, penisloze jongen.

    Sorry daarvoor, maar als ik op ARROW CLASSIC ROCK JB ga horen, ga ik DOOD.


    Ik vind dit reacties zo vermakelijk hè? Doe je research, hij is zeventien, bro.


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    Wat jij ziet in jou idool.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Ik vind dit reacties zo vermakelijk hè? Doe je research, hij is zeventien, bro.


    Daarom juist, het arme jong zal nooit er uit zien alsof hij 17 is. Hij heeft niet eens de baard in de keel en sorry, ik vind hem net 13.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zal zeggen, sluit dit topic maar.

    I mean, de beliebers vinden hem geweldig en de haters haten hem. We krijgen alleen maar ruzie om niets.


    <3