• Wat ziet iedereen toch in Justin Bieber?:S:|

    uhmm like geen idee,
    Ik heb echt helemaal niks met hem..


    Ivar Oosterloo.

    Het is gewoon een ding waar pubers hun hormonen volop op kunnen uiten. ;-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wat een rare vraag? ;s

    Fellatio schreef:
    I don't like him


    Here & Now

    Fellatio schreef:
    I don't like him


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het zelfde wat jij ziet in de mensen waar jij fan van bent. Waarom is het zo vreemd dat mensen Bieber leuk of goed vinden slechts omdat jij ze niet leuk of goed vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    I don't like JB(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind hem niet leuk.
    maar andere mensen zien blijkbaar veel in hem.


    Danmarks Dynamite.

    Moet er weer zo'n topic komen over Justin Bieber?. Kom op zeg, als je geen fan van hem bent doe dan geen moeite om een topic over hem te maken. Het is gewwon hetzelfde als wat jij ziet in jou fans.


    I love BTR and One Direction!


    Klik op "forum" en scroll naar beneden ! daar heb je een bieberforum !
    Laat de niet fans gelieve gerust (: Dankje ;P

    Uneventful schreef:
    Wat jij ziet in jou idool.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Gruzielement schreef:
    Hahaha hij dénkt dat ie alles is.


    Dat denk jij. Ik vind hem ook niet geweldig, maar je kan toch echt wel duidelijk zien dat hij elke dag bid om wat hij heeft gekregen.


    You're beautiful.

    Hij heel erg getalenteerd, heeft een goede kledingsmaak, en probeert down to earth te blijven ondanks dat heel moeilijk is in zijn situatie en dus ook niet altijd lukt. Ik heb heel veel respect voor hem.


    Forever.

    Roswell schreef:
    Hij heel erg getalenteerd, heeft een goede kledingsmaak, en probeert down to earth te blijven ondanks dat heel moeilijk is in zijn situatie en dus ook niet altijd lukt. Ik heb heel veel respect voor hem.


    To infinity and beyond •

    Gruzielement schreef:
    Hahaha hij dénkt dat ie alles is.

    ...hij is ook wel min of meer de enige...