• Wat ziet iedereen toch in Justin Bieber?:S:|

    Uneventful schreef:
    Wat jij ziet in jou idool.


    To infinity and beyond •

    Het maakt toch niet uit... o.O Laat hem lekker met rust ofzo als je hem niet mag. Jij hebt toch ook wel een idool waar je fan van bent. Laat die mensen lekker fan zijn. En prima dat je hem niet mag, maar waarom zo'n topic openen? :'D

    Ik ben geen fan btw. Ik haat alleen al die 'omg, iedereen is van fan, ik vind hem helemaal niks. - topics. ;x

    I don't know
    ik zie in iedergeval niets in hem......


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Salander schreef:
    Niks.


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Fellatio schreef:
    I don't like him


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nothing :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    not again.. *klikt op kruisje*


    Only those who listen can hear

    Dat vraag ik mij ook af


    Ex astris, sciencia

    Zijn liedjes vind ik niet leuk, maar hij is zeer sterk. Ik heb respect voor hem dat hij zich door dit alles kan slaan, bij hem gaat het toch wel een tikkeltje verder als bijvoorbeeld Jay-Z. En dan ook nog op deze leeftijd.
    Maar mensen die zeggen dat hij zichzelf geweldig vind, jullie kennen hem niet. Bijna niemand kent hem écht, waarom vallen jullie hem dan persoonlijk aan?


    Let it come and let it be

    Hij kan goed zingen en ziet er leuk uit?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dat heet "mensen en hun eigen smaak". Mensen zouden dat misschien beter kunnen respecteren.

    nogal een rare vraag. Waarom is iemand fan van een artiest. Dat is gewoon smaak.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Zijn liedjes, de manier waarop hij beroemd is geworden. De manier waarop hij mij altijd raakt en gewoon door de dingen waarmee hij me veranderd heeft. Dank zij hem wil ik vechten voor mijn dromen en door hem heb ik geweldige mensen ontmoet.


    <3

    In mijn ogen: slechte smaak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom maken zoveel mensen toch dit soort topics aan? Harry Potter, Justin Bieber, Twilight... Het wordt in andere topics toch wel duidelijk wat de mening van mensen is daarover.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.