• It's okay (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]


    i put the fun in funeral

    grapefruit schreef:
    (...)


    Willen mensen DIT even lezen en vervolgens RESPECT tonen jegens Number2 I.P.V. haar zo te kleineren en er om te lachen als een klein kind? Ik wil geen ruzie, maar gerechtigheid!


    Liefje als iemand al zijn/haar problemen neer gaat schrijven en dan denkt dat ze borderline heeft, kan ze beter naar een huisarts oid gaan ipv hier.

    Dit is een site waar je je mening kwijt kunt, ook al is die niet altijd positief.

    Sluit het topic maar gewoon


    I love you Tim

    grapefruit schreef:
    (...)


    Willen mensen DIT even lezen en vervolgens RESPECT tonen jegens Number2 I.P.V. haar zo te kleineren en er om te lachen als een klein kind? Ik wil geen ruzie, maar gerechtigheid!

    Ik lach niet, ik irriteer me alleen vreselijk aan haar. Sorry, maar in mijn ogen maakt ze op het moment misbruik van de situatie en ik als persoon kan daar niet tegen. Nee, ik kan niet weggaan uit dit topic, want daar ben ik gewoon te kwaad voor.


    Ik ben gemeen xoxo

    Antichrist schreef:
    (...)

    Liefje als iemand al zijn/haar problemen neer gaat schrijven en dan denkt dat ze borderline heeft, kan ze beter naar een huisarts oid gaan ipv hier.

    Dit is een site waar je je mening kwijt kunt, ook al is die niet altijd positief.


    Met dit punt ben ik het met je eens. Maar je mag niet mensen kwetsen, beledigen of wat dan ook.


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Met dit punt ben ik het met je eens. Maar je mag niet mensen kwetsen, beledigen of wat dan ook.

    Dan zou heel quizlet al verbannen zijn (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Met dit punt ben ik het met je eens. Maar je mag niet mensen kwetsen, beledigen of wat dan ook.


    Was ook nooit mijn bedoeling, maar daarom heb ik het ook niet persoonlijk tegen haar, maar gewoon over alle problemen die ze hier neerzet, want het is nogal veel en dat zou toch wel een oorzaak moeten hebben. Je begint niet spontaan stemmetjes in je hoofd te krijgen, daar moet een gebeurtenis of echte stoornis iets mee te maken hebben.

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Ik lach niet, ik irriteer me alleen vreselijk aan haar. Sorry, maar in mijn ogen maakt ze op het moment misbruik van de situatie en ik als persoon kan daar niet tegen. Nee, ik kan niet weggaan uit dit topic, want daar ben ik gewoon te kwaad voor.


    hoe kom je aan het gore lef dat te zeggen... ik loop verdomme al 15 jaar hiermee rond, zonder het ook maar aan iemand te zeggen. en degene die het wel weten, zijn weg. jij hebt genoeg zeik topics geopend, je bent niet de enige met een rot leven, okee?


    i put the fun in funeral

    @ Aarshaar

    Ik weet ook nog HEEL goed hoeveel topics jij hebt geopend, over oorpijn, een inrichting enzovoort enzovoort. Jij wilde toen toch ook respect? Toon het dan ook aan een ander.

    Wat gij niet wilt dat U geschiedt, DOE DAT OOK EEN ANDER NIET!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Antichrist schreef:
    (...)

    Was ook nooit mijn bedoeling, maar daarom heb ik het ook niet persoonlijk tegen haar, maar gewoon over alle problemen die ze hier neerzet, want het is nogal veel en dat zou toch wel een oorzaak moeten hebben. Je begint niet spontaan stemmetjes in je hoofd te krijgen, daar moet een gebeurtenis of echte stoornis iets mee te maken hebben.


    Ik denk wel dat ze het persoonlijk opvatte. (: Nee dat snap ik. Ik vind ook dat ze naar een professioneel iemand moet gaan, maar toch. Ze kent wel haar eigen lichaam het beste en ze weet zelf ook dat dit niet goed is.


    To infinity and beyond •

    grapefruit schreef:
    @ Aarshaar

    Ik weet ook nog HEEL goed hoeveel topics jij hebt geopend, over oorpijn, een inrichting enzovoort enzovoort. Jij wilde toen toch ook respect? Toon het dan ook aan een ander.

    Wat gij niet wilt dat U geschiedt, DOE DAT OOK EEN ANDER NIET!


    amen.


    To infinity and beyond •

    grapefruit schreef:
    @ Aarshaar

    Ik weet ook nog HEEL goed hoeveel topics jij hebt geopend, over oorpijn, een inrichting enzovoort enzovoort. Jij wilde toen toch ook respect? Toon het dan ook aan een ander.

    Wat gij niet wilt dat U geschiedt, DOE DAT OOK EEN ANDER NIET!


    Best comment ever. Amen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    volgens mij begrijpen jullie niet hoe serieus ik ben hierover. ik kan er nou niet bepaald om lachen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 23:49 ]


    i put the fun in funeral

    grapefruit schreef:
    @ Aarshaar

    Ik weet ook nog HEEL goed hoeveel topics jij hebt geopend, over oorpijn, een inrichting enzovoort enzovoort. Jij wilde toen toch ook respect? Toon het dan ook aan een ander.

    Wat gij niet wilt dat U geschiedt, DOE DAT OOK EEN ANDER NIET!



    Waar de fuq slaat het op om de topics van Laura op te brengen.
    We hebben het niet over haar of wel?
    + Dan is Quizlet ook niet bang om zijn mening te geven,
    dat mag zij ook doen.

    grapefruit schreef:
    @ Aarshaar

    Ik weet ook nog HEEL goed hoeveel topics jij hebt geopend, over oorpijn, een inrichting enzovoort enzovoort. Jij wilde toen toch ook respect? Toon het dan ook aan een ander.

    Wat gij niet wilt dat U geschiedt, DOE DAT OOK EEN ANDER NIET!

    Oorpijn is HEEL wat anders al borderline. Het feit dat ik uit huis geplaatst werd doordat ik psygisch niet helemaal goed (ja, dat is vastgestelt) ben is ook iets heel anders dan zeggen dat je borderline hebt, terwijl het misschien niet eens zo is.


    Ik ben gemeen xoxo

    Number2 schreef:
    volgens mij begrijpen jullie niet hoe serieus ik ben hierover.


    0900 1130113