• It's okay (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]


    i put the fun in funeral

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh never mind.


    Is dit weer één van de zoveel problemen van jullie twee?


    Hoeveel weet jij daar vanaf? o.o


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat je niet voor jezelf moet vaststellen dat je zoiets gecompliceerds hebt (: Ga er dan mee naar een huisarts o.i.d.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 22:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Number2 schreef:
    (...)

    Hoeveel weet jij daar vanaf? o.o

    In ieder geval genoeg om te weten dat dit niet de eerste keer is dat je over een ruzie een topic maakt.. of hij.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    In ieder geval genoeg om te weten dat dit niet de eerste keer is dat je over een ruzie een topic maakt.. of hij.

    Ik heb nog nooit een topic over ruzies tussen die twee gezien?


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit een topic over ruzies tussen die twee gezien?

    Dan ligt het vast aan mij, ik weet nog goed dat iemand zei dat ze er wel een sub forum voor konden maken, voor al die ruzies tussen hen. Of het is een ander 'koppel'.. I don't even remember.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit een topic over ruzies tussen die twee gezien?


    volgens mij vergis je me met nikki, mitchell's... vriendinnetje..


    i put the fun in funeral

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dan ligt het vast aan mij, ik weet nog goed dat iemand zei dat ze er wel een sub forum voor konden maken, voor al die ruzies tussen hen. Of het is een ander 'koppel'.. I don't even remember.

    Dat was met Assassin.

    Nu weer ontopic denk ik?
    -wannabe mod-


    Ik ben gemeen xoxo

    Grindylow schreef:
    Ik vind dat je niet voor jezelf moet vaststellen dat je zoiets gecompliceerds hebt (: Ga er dan mee naar een huisarts o.i.d.


    mijn ouders en vrienden weten echt totaal nergens vanaf. ik hou het mijn hele leven al geheim.. ik durf echt niet naar iemand toe te stappen, daar ben ik veelste laf voor.


    i put the fun in funeral

    Celestial schreef:
    (...)
    Dat was met Assassin.

    Oh, dan haal ik alles weer eens door elkaar, sorry Number2 dat ik eh, fout zat, haha wat dom van mij.


    en nog steeds snap ik er HELEMAAL niks van.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sorry maar ik vind dat je zelf niet kan vaststellen wat je hebt.
    Dat zou een andere persoon zoals een Psychiater/huisarts/psycholoog moeten doen aan de hand van de dingen die je hebt :')

    Edit: Ik denk meer dat je je zelf kwijt ben en verwerken :3 -cyber hug-

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 22:59 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Number2 schreef:
    (...)

    mijn ouders en vrienden weten echt totaal nergens vanaf. ik hou het mijn hele leven al geheim.. ik durf echt niet naar iemand toe te stappen, daar ben ik veelste laf voor.

    Dan moet je dat maar gaan proberen, ik neem aan dat je niet meer dingen wilt verliezen. Sorry voor de botheid in dit bericht, maar het is de waarheid.


    Ik ben gemeen xoxo

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh, dan haal ik alles weer eens door elkaar, sorry Number2 dat ik eh, fout zat, haha wat dom van mij.


    en nog steeds snap ik er HELEMAAL niks van.


    het is een lang, pijnlijk verhaal.


    i put the fun in funeral

    Number2 schreef:
    (...)

    mijn ouders en vrienden weten echt totaal nergens vanaf. ik hou het mijn hele leven al geheim.. ik durf echt niet naar iemand toe te stappen, daar ben ik veelste laf voor.

    Misschien moet je daar eens overheen stappen, hoe moeilijk het ook is (: Voordat het uit de hand loopt. Als je echt weet wat er scheelt, dan kun je er misschien ook aan werken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    Ik heb het contact niet verbroken, dat kwam de laatste paar dagen telkens weer van jou. Jij kwam telkens weer met flikker op, donder op, val toch dood. Nu hoeft het ook niet meer van mij. Het ga je goed.


    Aan een kant snap ik je wel, mijn vriendje heeft borderline en die kan af en toe heel verdrietig en depri zijn, maar aan de andere kant snap ik je niet heel goed... Nou ken ik je niet en weet ik niet hoe het tussen jullie zit, maar ik vind je wel laf als je iemand met borderline zo laat vallen, want het is gewoon niet makkelijk. Het contact verbreken zorgt er juist voor dat iemand nog dieper wegzinkt in zijn of haar verdriet en borderline, dat heb ik gemerkt. Borderliners zijn nou eenmaal impulsief...

    Jammer van jullie vriendschap.

    OT: Meisje, ik hoop dat alles goed komt, en wat die beste vriend betreft: hij kan stikken! Als hij je laat vallen omdat je zo'n aanval (zo noem ik het, ik weet dat het gemeen klinkt maar mijn vriendje heeft het ook dus ik weet hoe impulsief mensen kunnen zijn) hebt, dan is hij jou helemaal niet waard! Sterkte, je mag me altijd een PB sturen, ik hoop dat het goed komt met je borderline.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!