DarkSavior schreef:
Ik heb het contact niet verbroken, dat kwam de laatste paar dagen telkens weer van jou. Jij kwam telkens weer met flikker op, donder op, val toch dood. Nu hoeft het ook niet meer van mij. Het ga je goed.
Aan een kant snap ik je wel, mijn vriendje heeft borderline en die kan af en toe heel verdrietig en depri zijn, maar aan de andere kant snap ik je niet heel goed... Nou ken ik je niet en weet ik niet hoe het tussen jullie zit, maar ik vind je wel laf als je iemand met borderline zo laat vallen, want het is gewoon niet makkelijk. Het contact verbreken zorgt er juist voor dat iemand nog dieper wegzinkt in zijn of haar verdriet en borderline, dat heb ik gemerkt. Borderliners zijn nou eenmaal impulsief...
Jammer van jullie vriendschap.
OT: Meisje, ik hoop dat alles goed komt, en wat die beste vriend betreft: hij kan stikken! Als hij je laat vallen omdat je zo'n aanval (zo noem ik het, ik weet dat het gemeen klinkt maar mijn vriendje heeft het ook dus ik weet hoe impulsief mensen kunnen zijn) hebt, dan is hij jou helemaal niet waard! Sterkte, je mag me altijd een PB sturen, ik hoop dat het goed komt met je borderline.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!