• It's okay (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]


    i put the fun in funeral

    Grindylow schreef:
    (...)
    Je kan er pas een naam op plakken, als het vastgesteld is.

    best, dan heb ik 'praktische borderline'. jippie


    i put the fun in funeral

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Ik ken een genoeg meiden, waarvan je echt kan zeggen dat ze anorexia hebben. Maar die niet naar een professioneel iemand gaan hoor, dat vertikken ze. Je hoeft niet overal een 'label' voor te hebben.

    Ik ga hier niet meer op in, srsly :'D Ik weet vanuit m'n opleiding hoe 't werkt. Ik citeer: "... Dat betekent nog niet dat je het daarvoor niet had, maar je kan er pas een naam op plakken, als het vastgesteld is."


    "I shut my eyes in order to see.'

    Number2 schreef:
    (...)
    best, dan heb ik 'praktische borderline'. jippie


    ahahah. Praktische xd.


    To infinity and beyond •

    Number2 schreef:
    (...)
    best, dan heb ik 'praktische borderline'. jippie


    Misschien ben je wel gewoone een puber, of zit je even in een dipje.

    Ben ik nou oppervlakkig.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Misschien ben je wel gewoone een puber, of zit je even in een dipje.

    Ben ik nou oppervlakkig.


    Nee je bent niet oppervlakkig (':
    Maar aangezien ze het al heel lang heeft, betwijfel ik het.


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Tja, welke wet hier in Nederland is niet krom xd. Ook daarin heb je verschillende vormen hoor. Je kunt niet overal een label op plakken, dat is onmogelijk.

    Ja, maar weet je wat het is. Je mag pas zeggen 'ik heb dit of dat' als een dokter/psygoloog dat officieel in je dossier heeft gezet.


    Ik ben gemeen xoxo

    persoonlijkheidswisselingen

    dan ben je schizofreen.

    Of bedoel je stemmingswisselingen :']

    Iedere persoonlijkheidsstoornis/ziekte heeft zijn eigen symptomen en zelfs die symptomen komen bij elke patient anders tot uiting. Het stellen van een diagnose op de leeftijd van 15 komt in de praktijk waar ik werk/studeer bijna niet voor, behalve in uitzonderlijke gevallen.


    I love you Tim

    Antichrist schreef:
    persoonlijkheidswisselingen

    dan ben je schizofreen.

    Of bedoel je stemmingswisselingen :']

    True.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Ja, maar weet je wat het is. Je mag pas zeggen 'ik heb dit of dat' als een dokter/psygoloog dat officieel in je dossier heeft gezet.


    Je mag best zeggen dat je het hebt hoor. Want jijzelf kent je lichaam het beste natuurlijk. Maar goed, ik ben het er wel mee eens dat ze beter eerst naar een professioneel iemand kan gaan, voordat ze zichzelf zo noemt ja.


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Je mag best zeggen dat je het hebt hoor. Want jijzelf kent je lichaam het beste natuurlijk. Maar goed, ik ben het er wel mee eens dat ze beter eerst naar een professioneel iemand kan gaan, voordat ze zichzelf zo noemt ja.

    Je mag het wel zeggen, maar dan lieg je eigenlijk. Goed, laten we hier maar over ophouden want we snappen elkaars punt. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Je mag best zeggen dat je het hebt hoor. Want jijzelf kent je lichaam het beste natuurlijk. Maar goed, ik ben het er wel mee eens dat ze beter eerst naar een professioneel iemand kan gaan, voordat ze zichzelf zo noemt ja.

    Dkjsdkjskdj. Lezen jullie nou zo slecht!? Je mag wel zeggen dat je 't hebt! Maar omdat het niet is vastgesteld, kan het niet meteen erkend worden, dat je het hebt! Echt, ik probeer jullie helemaal niet aan te vallen :'D Maar mensen plakken te snel een label op zichzelf, 'Ik heb dit. Ik heb dat'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Je mag het wel zeggen, maar dan lieg je eigenlijk. Goed, laten we hier maar over ophouden want we snappen elkaars punt. : )


    Haha inderdaad. :Y)


    To infinity and beyond •

    Antichrist schreef:
    (...)

    Misschien ben je wel gewoone een puber, of zit je even in een dipje.

    Ben ik nou oppervlakkig.

    volgens mij begrijp je mijn verhaal niet helemaal. is het normaal dat je op 7-jarige leeftijd al een inmense doodwens hebt, zonder dat je ook maar enig traumatische gebeurtenis hebt mee gemaakt? ja? oh, wist ik niet. (bloos) dan ben ik gewoon gestoord, okee? jeez. dit voelt hetzelfde als wanneer je geen adem haalt en niemand geloofd je --'


    i put the fun in funeral

    Grindylow schreef:
    (...)
    Dkjsdkjskdj. Lezen jullie nou zo slecht!? Je mag wel zeggen dat je 't hebt! Maar omdat het niet is vastgesteld, kan het niet meteen erkend worden, dat je het hebt! Echt, ik probeer jullie helemaal niet aan te vallen :'D Maar mensen plakken te snel een label op zichzelf, 'Ik heb dit. Ik heb dat'


    Ik lees niet slecht hoor (: Ja mensen plakken snel een label op zichzelf. Maar dat moeten ze toch zelf weten? xd


    To infinity and beyond •