• It's okay (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ben het ermee eens dat ze zichzelf het beste kent, en ik vind het kinderachtig dat jullie van die "huilen-van-het-lachen" emoticons gebruiken. Dit meisje heeft pijn, waarschijnlijk iedere dag, en weet niet goed hoe ze ermee om moet gaan. Dan vind ik het uitermate respectloos als je zo reageert met een ":'] of een (': of een :')" Niet waar? Probeer je eens voor te stellen hoe groot de stap is die ze nu heeft gezet, door het te vertellen en ons te vertrouwen met haar probleem. Probeer je eens in te beelden hoe onzeker ze af en toe moet zijn.
    Snappen jullie? Oordeel niet over iemand voordat je jezelf hebt voorgesteld hoe zij zich voelen. Mij lijkt het vreselijk en ik zou me mijn hele leven kut voelen als ze door negatieve reacties er misschien een einde aan maakt...

    Ik probeer alleen te helpen en ik val niemand aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ik ben het ermee eens dat ze zichzelf het beste kent, en ik vind het kinderachtig dat jullie van die "huilen-van-het-lachen" emoticons gebruiken. Dit meisje heeft pijn, waarschijnlijk iedere dag, en weet niet goed hoe ze ermee om moet gaan. Dan vind ik het uitermate respectloos als je zo reageert met een ":'] of een (': of een :')" Niet waar? Probeer je eens voor te stellen hoe groot de stap is die ze nu heeft gezet, door het te vertellen en ons te vertrouwen met haar probleem. Probeer je eens in te beelden hoe onzeker ze af en toe moet zijn.
    Snappen jullie? Oordeel niet over iemand voordat je jezelf hebt voorgesteld hoe zij zich voelen. Mij lijkt het vreselijk en ik zou me mijn hele leven kut voelen als ze door negatieve reacties er misschien een einde aan maakt...

    Ik probeer alleen te helpen en ik val niemand aan.


    Een van de betere reacties hier. (:


    To infinity and beyond •

    Number2 schreef:
    (...)
    volgens mij begrijp je mijn verhaal niet helemaal. is het normaal dat je op 7-jarige leeftijd al een inmense doodwens hebt, zonder dat je ook maar enig traumatische gebeurtenis hebt mee gemaakt? ja? oh, wist ik niet. (bloos) dan ben ik gewoon gestoord, okee? jeez. dit voelt hetzelfde als wanneer je geen adem haalt en niemand geloofd je --'

    Nee dat is niet normaal en dat zouden je ouders hebben moeten merken als dat zo was. Ik neem aan dat je dat niet zo was als normale kinderen. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Antichrist schreef:
    persoonlijkheidswisselingen

    dan ben je schizofreen.

    Of bedoel je stemmingswisselingen :']


    1 nee dat ben ik niet, ik heb ook last van stemmen in mijn hoofd
    2 beide


    i put the fun in funeral

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Ik lees niet slecht hoor (: Ja mensen plakken snel een label op zichzelf. Maar dat moeten ze toch zelf weten? xd

    Als je goed had gelezen, dan had je m'n punt allang gezien 8] En tuurlijk mag je dat zelf weten - /sigh, dat betekent nog wel dat mensen het onterecht te snel doen en zich daarmee nog meer in de problemen kunnen werken (: Zoek hulp! Klaar. Dan krijg je de juiste, passende hulp en kun je er aan werken. Zonder dat je uiteindelijk ten einde raad bent.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Number2 schreef:
    (...)

    1 nee dat ben ik niet, ik heb ook last van stemmen in mijn hoofd
    2 beide


    Of je wilt gewoon aaanda-
    Oke nvm, ik wil geen ruzie /gaap

    Antichrist schreef:
    (...)

    Of je wilt gewoon aaanda-
    Oke nvm, ik wil geen ruzie /gaap


    Dat is best lullig om te zeggen.


    To infinity and beyond •

    Antichrist schreef:
    (...)

    Of je wilt gewoon aaanda-
    Oke nvm, ik wil geen ruzie /gaap


    Joh, je meent het. Aandacht op een positieve manier zou ook prettig zijn uit JOUW richting, wie weet voelt ze zich wel heel kut hier over en heb jij dat gedaan... Ik geef een voorbeeld, ik val jou niet aan, echt niet. Ik ken het alleen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Dat is best lullig om te zeggen.

    Ja, maar mensen met borderline willen aandacht door dingen die niet echt zijn. Dat is over het algemeen bekend, dus dit is niet lullig maar gewoon de waarheid.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Nee dat is niet normaal en dat zouden je ouders hebben moeten merken als dat zo was. Ik neem aan dat je dat niet zo was als normale kinderen. : )


    wil je nou alsjeblieft weg gaan uit mijn topic gvd ! D':
    wat wil je nou van me ?


    i put the fun in funeral

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Ja, maar mensen met borderline willen aandacht door dingen die niet echt zijn. Dat is over het algemeen bekend, dus dit is niet lullig maar gewoon de waarheid.


    Dannog. Hoor je het niet zo te zeggen. ( :


    To infinity and beyond •

    grapefruit schreef:
    Ik ben het ermee eens dat ze zichzelf het beste kent, en ik vind het kinderachtig dat jullie van die "huilen-van-het-lachen" emoticons gebruiken. Dit meisje heeft pijn, waarschijnlijk iedere dag, en weet niet goed hoe ze ermee om moet gaan. Dan vind ik het uitermate respectloos als je zo reageert met een ":'] of een (': of een :')" Niet waar? Probeer je eens voor te stellen hoe groot de stap is die ze nu heeft gezet, door het te vertellen en ons te vertrouwen met haar probleem. Probeer je eens in te beelden hoe onzeker ze af en toe moet zijn.
    Snappen jullie? Oordeel niet over iemand voordat je jezelf hebt voorgesteld hoe zij zich voelen. Mij lijkt het vreselijk en ik zou me mijn hele leven kut voelen als ze door negatieve reacties er misschien een einde aan maakt...

    Ik probeer alleen te helpen en ik val niemand aan.



    Willen mensen DIT even lezen en vervolgens RESPECT tonen jegens Number2 I.P.V. haar zo te kleineren en er om te lachen als een klein kind? Ik wil geen ruzie, maar gerechtigheid!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Dat is best lullig om te zeggen.


    Mensen met borderline. /niet alle,
    vragen vaak aandacht voor problemen die er niet zijn.
    Zei vraagt aandacht voor een ziekte die aandacht vraagt voor problemen die in haar hoofd zitten. Wat mij tot de conclusie leid.

    Maar ik ken de topic starter niet, dus ik ga me hier maar verder in terug trekken.

    grapefruit schreef:
    (...)


    Willen mensen DIT even lezen en vervolgens RESPECT tonen jegens Number2 I.P.V. haar zo te kleineren en er om te lachen als een klein kind? Ik wil geen ruzie, maar gerechtigheid!


    Ik ben het ongelofelijk met je eens, maar het is onmogelijk. (:


    To infinity and beyond •

    laat maar! vergeet dat ik hier ooit over begonnen ben, ik heb geen borderline, okee? nu blij? ga iemand anders leven verzieken !


    i put the fun in funeral