• It's okay (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]


    i put the fun in funeral

    Grindylow schreef:
    (...)
    Ze moet zelf weten wat ze denkt, maar ze heeft pas borderline als iemand dat vastgesteld heeft. Punt [:


    Vind ik van niet. Anorexia wordt toch ook niet vastgesteld en dan heb je pas anorexia?


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Vind ik van niet. Anorexia wordt toch ook niet vastgesteld en dan heb je pas anorexia?

    Wordt ook vastgesteld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij pubers mag niet zomaar de diagnose BPS gesteld worden omdat zij vaak tijdelijke met emotionele problemen worstelen. Op deze leeftijd kunnen zij zich op een borderlineachtige wijze uiten, zoals grensover-schrijdend gedrag of als identiteitsverwarring.


    I love you Tim

    Grindylow schreef:
    (...)
    Wordt ook vastgesteld.


    Ohja, want alle meiden met anorexia gaan vrijwillig naar dokter/psycholoog. x)


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Vind ik van niet. Anorexia wordt toch ook niet vastgesteld en dan heb je pas anorexia?

    Je hebt pas anorexia als je voeldoet aan een lijst met 10000 dingen. Je kan dan wel 10 kilo ondergewicht hebben doordat je jezelf uithongert, maar als je nog menstrueert heb je GEEN anorexia.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Je hebt pas anorexia als je voeldoet aan een lijst met 10000 dingen. Je kan dan wel 10 kilo ondergewicht hebben doordat je jezelf uithongert, maar als je nog menstrueert heb je GEEN anorexia.


    Anorexia is in verschillende vormen qua sterkte. Je kunt dus niet zo oordelen. (:


    To infinity and beyond •

    Grindylow schreef:
    (...)
    Wordt ook vastgesteld.


    okee.. dus jij zegt dat je feitelijk jezelf dood kan vasten en tegelijkertijd 'officieel' geen anorexia hebben..? niet aanvallend bedoeld hoor ^^'


    i put the fun in funeral

    Number2 schreef:
    okee dan heb ik geen borderline maar 'mijn eigen gestoorde ziekte'. happy now? ik kwam hier alleen voor een beetje steun, niet voor afkraking... vanaf nu ga ik niet meer in op kritiek over mijn ziekte.


    Nou, ik vind je niet gestoord... Dan heb je in ieder geval mij : )
    Ik geloof dat iedereen wel ergens "zijn eigen gestoorde ziekte" heeft, wat dat ook is. Ik denk dat je gewoon een persoonlijkheidsstoornis hebt, maar ik denk wel dat je even naar een dokter moet gaan. Oké? Ik denk dat Grindylow ook alleen maar wil helpen en het goed bedoelt, al vind ik die emoticons heel onrespectvol en kinderlijk. Ze heeft wel ergens gelijk, maar je moet het gewoon anders opvatten. Waarschijnlijk heb je borderline of een andere stoornis (sorry dat ik het zo bot zeg, doe ik normaal niet zo) maar je hebt ook mensen van "eerst-zien-dan-geloven".
    Stuur je me even een berichtje als alles weer goed gaat?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Ohja, want alle meiden met anorexia gaan vrijwillig naar dokter/psycholoog. x)

    Stoornissen etc. worden allemaal vastgesteld (: Die moeten vastgesteld worden door een professioneel iemand, voordat je van jezelf kan zeggen dat je zoiets hebt. Dat betekent nog niet dat je het daarvoor niet had, maar je kan er pas een naam op plakken, als het vastgesteld is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Anorexia is in verschillende vormen qua sterkte. Je kunt dus niet zo oordelen. (:

    Zo krom is de ziektewet wel. Trouwens, je hebt ook nog NAO/EDNOS. Dat wil zeggen 'lichte vorm van anorexia, boulimia of BED'.


    Ik ben gemeen xoxo

    Geen zin om alles te lezen,
    maar ik ben het sowieso eens met alles wat Laura zegt,
    als ik zo de reacties topic doorlees.
    En je kunt niet jezelf een psychische ziekte geven, just sayin'

    grapefruit schreef:
    (...)

    Nou, ik vind je niet gestoord... Dan heb je in ieder geval mij : )
    Ik geloof dat iedereen wel ergens "zijn eigen gestoorde ziekte" heeft, wat dat ook is. Ik denk dat je gewoon een persoonlijkheidsstoornis hebt, maar ik denk wel dat je even naar een dokter moet gaan. Oké? Ik denk dat Grindylow ook alleen maar wil helpen en het goed bedoelt, al vind ik die emoticons heel onrespectvol en kinderlijk. Ze heeft wel ergens gelijk, maar je moet het gewoon anders opvatten. Waarschijnlijk heb je borderline of een andere stoornis (sorry dat ik het zo bot zeg, doe ik normaal niet zo) maar je hebt ook mensen van "eerst-zien-dan-geloven".
    Stuur je me even een berichtje als alles weer goed gaat?


    dankje voor je begrip, zal ik doen (:


    i put the fun in funeral

    Grindylow schreef:
    (...)
    Stoornissen etc. worden allemaal vastgesteld (: Die moeten vastgesteld worden door een professioneel iemand, voordat je van jezelf kan zeggen dat je zoiets hebt. Dat betekent nog niet dat je het daarvoor niet had, maar je kan er pas een naam op plakken, als het vastgesteld is.


    Ik ken een genoeg meiden, waarvan je echt kan zeggen dat ze anorexia hebben. Maar die niet naar een professioneel iemand gaan hoor, dat vertikken ze. Je hoeft niet overal een 'label' voor te hebben.


    To infinity and beyond •

    Number2 schreef:
    (...)

    okee.. dus jij zegt dat je feitelijk jezelf dood kan vasten en tegelijkertijd 'officieel' geen anorexia hebben..? niet aanvallend bedoeld hoor ^^'

    Je kan er pas een naam op plakken, als het vastgesteld is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Zo krom is de ziektewet wel. Trouwens, je hebt ook nog NAO/EDNOS. Dat wil zeggen 'lichte vorm van anorexia, boulimia of BED'.


    Tja, welke wet hier in Nederland is niet krom xd. Ook daarin heb je verschillende vormen hoor. Je kunt niet overal een label op plakken, dat is onmogelijk.


    To infinity and beyond •