• It's okay (:

[ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]

i put the fun in funeral

grapefruit schreef:
    (...)

Aan een kant snap ik je wel, mijn vriendje heeft borderline en die kan af en toe heel verdrietig en depri zijn, maar aan de andere kant snap ik je niet heel goed... Nou ken ik je niet en weet ik niet hoe het tussen jullie zit, maar ik vind je wel laf als je iemand met borderline zo laat vallen, want het is gewoon niet makkelijk. Het contact verbreken zorgt er juist voor dat iemand nog dieper wegzinkt in zijn of haar verdriet en borderline, dat heb ik gemerkt. Borderliners zijn nou eenmaal impulsief...

Jammer van jullie vriendschap.

OT: Meisje, ik hoop dat alles goed komt, en wat die beste vriend betreft: hij kan stikken! Als hij je laat vallen omdat je zo'n aanval (zo noem ik het, ik weet dat het gemeen klinkt maar mijn vriendje heeft het ook dus ik weet hoe impulsief mensen kunnen zijn) hebt, dan is hij jou helemaal niet waard! Sterkte, je mag me altijd een PB sturen, ik hoop dat het goed komt met je borderline.

Ze heeft misschien niet eens borderline.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

grapefruit schreef:
    (...)

Aan een kant snap ik je wel, mijn vriendje heeft borderline en die kan af en toe heel verdrietig en depri zijn, maar aan de andere kant snap ik je niet heel goed... Nou ken ik je niet en weet ik niet hoe het tussen jullie zit, maar ik vind je wel laf als je iemand met borderline zo laat vallen, want het is gewoon niet makkelijk. Het contact verbreken zorgt er juist voor dat iemand nog dieper wegzinkt in zijn of haar verdriet en borderline, dat heb ik gemerkt. Borderliners zijn nou eenmaal impulsief...

Jammer van jullie vriendschap.

OT: Meisje, ik hoop dat alles goed komt, en wat die beste vriend betreft: hij kan stikken! Als hij je laat vallen omdat je zo'n aanval (zo noem ik het, ik weet dat het gemeen klinkt maar mijn vriendje heeft het ook dus ik weet hoe impulsief mensen kunnen zijn) hebt, dan is hij jou helemaal niet waard! Sterkte, je mag me altijd een PB sturen, ik hoop dat het goed komt met je borderline.

dankje :) als ik weer nuchter ben zal ik iets van me laten horen.

i put the fun in funeral

Salander schreef:
    (...)
    Ze heeft misschien niet eens borderline.

willen jullie aaaaalsjeblieft stoppen met dat zeggen...? ik kan het wel geen borderline noemen maar ik zou niet weten wat het anders zou zijn, okee? ik denk dat ik beter dan jou kan bepalen of ik het heb of niet.

i put the fun in funeral

Number2 schreef:
    (...)
    willen jullie aaaaalsjeblieft stoppen met dat zeggen...? ik kan het wel geen borderline noemen maar ik zou niet weten wat het anders zou zijn, okee? ik denk dat ik beter dan jou kan bepalen of ik het heb of niet.

Jij kan helemaal niet bepalen of jij het hebt of niet. Dat kan alleen een proffesioneel iemand doen. Sorry, maar om deze reactie kan ik aardig pissig worden, dus ik zal dit topic verlaten voor het uit de hand loopt en ik iemand kwets.

Ik ben gemeen xoxo

Guys. ZIJ weet zelf hoe ze zich voelt. Als ze zich kan relateren met wat er op internet staat over borderline. So be it. Natuurlijk is het beter als ze het laat constateren. Maar je weet zelf het beste wat er met je lichaam en geest gebeurt. (;

To infinity and beyond •

Swaggerific schreef:
    Guys. ZIJ weet zelf hoe ze zich voelt. Als ze zich kan relateren met wat er op internet staat over borderline. So be it. Natuurlijk is het beter als ze het laat constateren. Maar je weet zelf het beste wat er met je lichaam en geest gebeurt. (;

Weet je dat mensen veel te snel relateren (: En váák denken dat ze 'iets' hebben. Terwijl vaak bij ziektebeelden bepaalde dingen heel erg naar voren komen, en je niet eens alle punten hoeven te matchen. Je kan voor jezelf simpelweg niet vaststellen wat je hebt, althans niet voor 100%.

"I shut my eyes in order to see.'

Aarshaar schreef:
    (...)
    Jij kan helemaal niet bepalen of jij het hebt of niet. Dat kan alleen een proffesioneel iemand doen. Sorry, maar om deze reactie kan ik aardig pissig worden, dus ik zal dit topic verlaten voor het uit de hand loopt en ik iemand kwets.

heb je al gedaan. dankje

i put the fun in funeral

Grindylow schreef:
    (...)
    Weet je dat mensen veel te snel relateren (: En váák denken dat ze 'iets' hebben. Terwijl vaak bij ziektebeelden bepaalde dingen heel erg naar voren komen, en je niet eens alle punten hoeven te matchen. Je kan voor jezelf simpelweg niet vaststellen wat je hebt, althans niet voor 100%.

dus ik moet mezelf van kant maken om het te bewijzen? mij best hoor. kunnen jullie me alsjeblieft gewoon laten...?

i put the fun in funeral

Grindylow schreef:
    (...)

Maar toch. Als zij zich eraan relateert. So be it. Moet ze zelf toch gewoon weten of niet?

To infinity and beyond •

Number2 schreef:
    (...)

Het kan ook zijn dat je je verschuilt achter een term, 'omdat je er toch niks aan kan doen'. Stel nou dat je het niet hebt, wat dan? Dan ben je misschien wel hypergevoelig of weetikveel, maar heb geen excuus meer. Dan moet je zelf instaan voor je fouten en kan je je 'ziekte' niet de schuld geven.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Number2 schreef:
    (...)

dus ik moet mezelf van kant maken om het te bewijzen? mij best hoor. kunnen jullie me alsjeblieft gewoon laten...?

Dat maak jij ervan (: Ik zeg gewoon de waarheid. Ik probeer je ook alleen maar te helpen. Dus zeg a.u.b. niet zulke dingen tegen mij, want daar kwets je mij heel erg mee.

Swaggerific schreef:
    (...)

Maar toch. Als zij zich eraan relateert. So be it. Moet ze zelf toch gewoon weten of niet?

Ze moet zelf weten wat ze denkt, maar ze heeft pas borderline als iemand dat vastgesteld heeft. Punt [:

Ik ben het eens met Grindylow, pas als iemand het heeft bevestigd is het zo. Je kan zoveel symptomen van iets hebben, en het dan nog niet hebben.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Number2 schreef:
    (...)

heb je al gedaan. dankje

Door wat?

Ik ben gemeen xoxo

okee dan heb ik geen borderline maar 'mijn eigen gestoorde ziekte'. happy now? ik kwam hier alleen voor een beetje steun, niet voor afkraking... vanaf nu ga ik niet meer in op kritiek over mijn ziekte.
    ik bedoel, verschilt het dan zo erg als ik officieel geen borderline heb? de symptonen zijn er nogsteeds. borderline of niet. en ik hou het niet vol fgs

[ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 23:22 ]

i put the fun in funeral