• Ik voel me bestwel kút hierover
    Ik had in mijn klas altijd van die hele dunne meisjes... pas kennis gemaakt met mijn nieuwe klas; weer van die dunne meisjes. En ik ben eigenlijk alles behalve dat. Als ze naast mij lopen; steken ze zo mooi uit. Dus ik heb en maandje geleden besloten dat ik ga afvallen. Maar ik kan niet gewoon gezonder eten; maar bij mij moet het gelijk extreem. Dus dat hield ik aardig vol; heb ik vandaag weer Macdonalds gegeten.. Daar voel ik me schuldig over, ik let enorm veel op kcal, en ik praat ook de hele dag over dunne modellen. Mensen denken dat ik vrolijk ben, maar van binnen voel ik me dus fucking kut. Weet iemand wat ik moet doen? Want ik weet geen raad meer met mezelf.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Je mag jezelf niet vergelijken met andere personen (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Eerst en vooral ophouden met je overdreven zorgen te maken over je gewicht. Als je toch wilt afvallen, moet je je volgens mij niet schuldig voelen als je een keertje McDonals eet. Je kunt toch niet aan één stuk door op je eten letten? Ik denk trouwens dat je beter kunt gaan sporten, daar val je ook van af.
    Heel veel sterkte. (flower)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je moet kijken naar je lichaamsbouw.
    Bovendien moet je gewoon eten met mate en zorgen voor voldoende afwisseling. Je mag best eens naar de McDonals gaan, maar doe het af en toe en eet ook gezonde dingen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zal niet zeggen hoeveel ik precies weeg, maar ik weeg meer dan het laatste getal van mijn lengte.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Scherzinger schreef:
    Ik zal niet zeggen hoeveel ik precies weeg, maar ik weeg meer dan het laatste getal van mijn lengte.

    Misschien moet je je BMI proberen te berekenen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je bent mooi zoals je bent,
    niet op andere meiden letten.:$
    En als je echt wilt afvallen, zoek dan iemand die je wilt helpen afvallen :)


    Heart in an amor.

    Tuala schreef:
    (...)
    Misschien moet je je BMI proberen te berekenen?


    I love you Tim

    Sorry, maar worden zo'n topics normaal niet gesloten?
    Je bent twaalf, je bent nog vollop in de groei, dus als je nu extreem gaat doen dan kan er vanalles mislopen met je lichaam. Wacht eerst maar eens af hoe je uitgroeit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Scherzinger schreef:
    Ik zal niet zeggen hoeveel ik precies weeg, maar ik weeg meer dan het laatste getal van mijn lengte.

    Je kan eigenlijk beter naar je vetpercentage kijken dan naar gewicht, want gewicht daar zit ook spiermassa bij enzo, en is dus niet helemaal betrouwbaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tranquillity schreef:
    Sorry, maar worden zo'n topics normaal niet gesloten?
    Je bent twaalf, je bent nog vollop in de groei, dus als je nu extreem gaat doen dan kan er vanalles mislopen met je lichaam. Wacht eerst maar eens af hoe je uitgroeit


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lieve schat, afvallen KAN niet door niets te eten wat lekker is. Geloof me, dat is de grootste fout wat iedereen maakt. Een mens is gewoon verslaafd aan suiker en aan al die lekkere shit.
    Als je écht wil afvallen, neem dan een 'verwendagje' Zes dagen volg je een NORMAAL dieet (1500 cal per dag) en één dagje eet je maar wat meer en dingen waar je echt van kan genieten. Ga nu niet 500 gram chips eten of een reep chocola eten, maar hou het bij één handje en een snickers/mars.
    Ga 3 tot 4 keer per week sporten en je zult zien; 'wollah, mijn lichaam veranderd en ik val af in vet!' (over kilo's kan ik niets zeggen, spier weegt meer dan vet).


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zag een 5 op mijn weegschaal en had toen besloten dat ik geen snoep meer mocht. Dat lukt best goed, als je het gewend raakt (cat)

    Kijk niet naar die dunnen poppetjes. (cat)
    Wat voller zijn is mooier dan magere half dode mensjes(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Incarcerous schreef:
    Je mag jezelf niet vergelijken met andere personen (-:


    Dun is écht niet altijd mooi. Kijk naar andere mooie dingen aan jezelf. Misschien heb je wel een hele rechte neus, of lange wimpers.


    Food.

    Aarshaar schreef:
    Lieve schat, afvallen KAN niet door niets te eten wat lekker is. Geloof me, dat is de grootste fout wat iedereen maakt. Een mens is gewoon verslaafd aan suiker en aan al die lekkere shit.
    Als je écht wil afvallen, neem dan een 'verwendagje' Zes dagen volg je een NORMAAL dieet (1500 cal per dag) en één dagje eet je maar wat meer en dingen waar je echt van kan genieten. Ga nu niet 500 gram chips eten of een reep chocola eten, maar hou het bij één handje en een snickers/mars.
    Ga 3 tot 4 keer per week sporten en je zult zien; 'wollah, mijn lichaam veranderd en ik val af in vet!' (over kilo's kan ik niets zeggen, spier weegt meer dan vet).

    Oke dit is ook niet goed^. Een mens moet Minimaal 1800 cal per dag hebben.Een mens moet een normale eetpatroon hebben . Zoals goed ontbijt, lunch en avond eten met een paar tussendoortjes dan zit je goed. En zoveel sporten is ook niet goed. :3 Vaak is een beetje bewegen wel goed.
    En je moet kijken naar je lichaambouw (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor