• Ik voel me bestwel kút hierover
    Ik had in mijn klas altijd van die hele dunne meisjes... pas kennis gemaakt met mijn nieuwe klas; weer van die dunne meisjes. En ik ben eigenlijk alles behalve dat. Als ze naast mij lopen; steken ze zo mooi uit. Dus ik heb en maandje geleden besloten dat ik ga afvallen. Maar ik kan niet gewoon gezonder eten; maar bij mij moet het gelijk extreem. Dus dat hield ik aardig vol; heb ik vandaag weer Macdonalds gegeten.. Daar voel ik me schuldig over, ik let enorm veel op kcal, en ik praat ook de hele dag over dunne modellen. Mensen denken dat ik vrolijk ben, maar van binnen voel ik me dus fucking kut. Weet iemand wat ik moet doen? Want ik weet geen raad meer met mezelf.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Same here.
    ik ben niet dik, gewoon stevig en klasgenootjes waren meestal
    ook dunner als mij. en dat maakte mij eerst ook heel onzeker.
    maar dun zijn is niet altijd mooi. en ik denk gewoon zo ; ik heb mooie rondingen en veel dunne meiden hebben dat niet.

    maar als jij je daar echt heel onzeker van voelt over je lichaam
    zou ik gewoon op een gezonde manier proberen iets af te vallen.
    maar probeer wel te genieten van het leven, en na een keer mcdonalds hoef je echt niet schuldig over te voelen!

    Dude, je bent even oud zoals mij.. Denkt niet aan afvallen ! Have FUUUUUUN (krul)

    Lieverd,
    misschien ligt het aan mij, maar ik heb echt het gevoel dat jij op een verkeerde manier bezig bent met afvallen. Als je echt wilt afvallen, doe dat dan alsjeblíéft op een gezonde manier. Dat gaat misschien niet zo snel als jij wilt, maar dat kan je volhouden en is gezond. Ik stel voor dat jij gewoon evenwichtig gaat eten, veel fruit, sporten,...
    En dan komt het wel goed. (krul)
    En ja, jezelf af en toe eens verwennen mag. Of wil jij een leven vol met stress?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'