• Ik voel me bestwel kút hierover
    Ik had in mijn klas altijd van die hele dunne meisjes... pas kennis gemaakt met mijn nieuwe klas; weer van die dunne meisjes. En ik ben eigenlijk alles behalve dat. Als ze naast mij lopen; steken ze zo mooi uit. Dus ik heb en maandje geleden besloten dat ik ga afvallen. Maar ik kan niet gewoon gezonder eten; maar bij mij moet het gelijk extreem. Dus dat hield ik aardig vol; heb ik vandaag weer Macdonalds gegeten.. Daar voel ik me schuldig over, ik let enorm veel op kcal, en ik praat ook de hele dag over dunne modellen. Mensen denken dat ik vrolijk ben, maar van binnen voel ik me dus fucking kut. Weet iemand wat ik moet doen? Want ik weet geen raad meer met mezelf.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    BeRavenclaw schreef:
    Kijk niet naar die dunnen poppetjes. (cat)
    Wat voller zijn is mooier dan magere half dode mensjes(cat)


    Ik voel me beledigd (:

    lieve schat, ik heb exact hetzelfde meegemaakt. ik wou extreen gaan dieten. en ik ben een doorzetter. nu, weet je waar ik nu sta? ik ga maandelijks naar de dietiste, wekelijks naar de psychologe. gelukkig gaat het nu beter met me, maar ik wil je eraan laten denken dat ik me nu pas kut voel. liever dik en gelukkig, dan dun en nog steeds niet mooi genoeg. je hoeft niet te letten op kcal, want dat wil niet altijd iets zeggen. let op het vetpercentage, zorg dat je niet te vaak tussendoortjes neemt, en als je toch iets wilt nemen uit verveling, drink dan wat. neem een kauwgumpje. fruit. droge biscuits. 's avonds vergroot je je portie groenten en verlaag je de portie vlees. 's morgens ga je voor ontbijtgranen die geen chocola bevatten of boterhammen met een natuurlijk beleg. je hoeft jezelf niet schuldig te voelen, want als je zo verder gaat, voel je je later schuldig dat je er ooit mee begonnen bent.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    YYYYY schreef:
    (...)

    Ik voel me beledigd (:

    Met half dode mensjes bedoel ik van die ano mensjes:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Secretive schreef:
    Je moet kijken naar je lichaamsbouw.
    Bovendien moet je gewoon eten met mate en zorgen voor voldoende afwisseling. Je mag best eens naar de McDonals gaan, maar doe het af en toe en eet ook gezonde dingen.


    comfort in c h a o s

    Tranquillity schreef:
    Sorry, maar worden zo'n topics normaal niet gesloten?
    Je bent twaalf, je bent nog vollop in de groei, dus als je nu extreem gaat doen dan kan er vanalles mislopen met je lichaam. Wacht eerst maar eens af hoe je uitgroeit


    Ex astris, sciencia

    Je bent in de groei denk er niet aan en ga eten wat je wilt dude.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquillity schreef:
    Sorry, maar worden zo'n topics normaal niet gesloten?
    Je bent twaalf, je bent nog vollop in de groei, dus als je nu extreem gaat doen dan kan er vanalles mislopen met je lichaam. Wacht eerst maar eens af hoe je uitgroeit


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Ik weet precies wat je doormaakt. Al mijn vrienden en vriendinnen zijn dun en ik loop daarnaast als een klompje vet.
    Ik snap best dat je je kut voelt, maar dat is nergens voor nodig! Je bent mooi zoals je bent (dit klinkt heel cliché!) maar het is gewoon de waarheid. Stop met jezelf te vergelijken met anderen, jij bent jij niet iemand anders.
    Als je echt super ongelukkig bent over jezelf en je vind jezelf echt té dik, raadpleeg dan eens een diëtiste (heb ik ook gedaan). Ze helpen je echt goed.

    Gewoon goed bewegen minimaal 1 uur per dag.
    gewoon goed gezond eten. en niet TE vaak snoepen.
    maximaal 1 keer per dag.
    niet vergelijken. iedereen is mooi zo als hij is (A)
    en natuurlijk klinkt dat als hemels-gebrabbel maar het is wel zo
    en niet verdrietig in de spiegel kijken maar altijd lachen.
    hopelijk hebt het je (flower) succes verder

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 19:20 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Tranquillity schreef:
    Sorry, maar worden zo'n topics normaal niet gesloten?
    Je bent twaalf, je bent nog vollop in de groei, dus als je nu extreem gaat doen dan kan er vanalles mislopen met je lichaam. Wacht eerst maar eens af hoe je uitgroeit


    Only those who listen can hear

    ten eerste ; moet niet iedrn er zo uitzien hoor ! de meeste jongns houdn vn meisjes mt wat rondingn dan vn die planken (:
    & als je echt wil gaan dieten , is het geen ramp dat je soms is zondigt hoor (:
    neem bvb dat je in de week probeert gezond te etn en dat je op zondag eens mag zondigen , je gaat het ook veel langer kunnen volhoudn zo (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 23:06 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Meeeeis je bent pas 12.. hou je daar alsjeblieft nog niet mee bezig, love <3


    ars moriendi

    Ik weet het niet. Ik heb zelf ook dit probleem gehad een paar maanden geleden en voelde me echt niet lekker in mijn vel. Misschien kun je naar een diëtiste gaan, dit doe ik?


    <3

    Niet jezelf vergelijken met anderen.
    Iedereen is perfect op zijn eigen manier


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Sorry dat ik het verpest, maar waren topics over gewicht niet verboden? ;$