• Ja,die jamie. Ze opende dit topic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=109263 En eerlijk gezegd geloof ik het ook niet maar het kan toch?

    Immagine schreef:
    Ik wil die uitleg wel eens weten hoe ze zwanger is geraakt van een meisje? hahahaha


    Like wtf? xd


    Behind the laughter it actually means something.

    Immagine schreef:
    Ik wil die uitleg wel eens weten hoe ze zwanger is geraakt van een meisje? hahahaha


    Ik en mn vriendin gaan dat ook doen (IVF)

    Maar ze claimt dat ze verkracht was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik en mn vriendin gaan dat ook doen (IVF)

    Maar ze claimt dat ze verkracht was.


    Maar je bent 17?

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik en mn vriendin gaan dat ook doen (IVF)

    Maar ze claimt dat ze verkracht was.


    Wow, dus ze zei dat ze zwanger was geworden van een meisje, verkracht was,.. wtf


    All I have in life, is my imagniation.

    Hale schreef:
    (...)

    Maar je bent 17?


    Jah, over een paar jaar bedoel ik :'D ik ben nu nog te jong natuurlijk, maar dat hebben we afgesproken ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tortuga schreef:
    Ik smul van dat soort topics _O_:9~

    Wie niet? (krul)

    Escritura schreef:
    (...)

    Jah, over een paar jaar bedoel ik :'D ik ben nu nog te jong natuurlijk, maar dat hebben we afgesproken ^^


    O ok succes. Het kan behoorlijk moeilijk wezen. Mijn oom en zijn vrouw hebben het ook gedaan. Na 10 jaar is het pas gelukt en daar is een prachtige tweeling uit gekoemn.

    Hale schreef:
    (...)

    O ok succes. Het kan behoorlijk moeilijk wezen. Mijn oom en zijn vrouw hebben het ook gedaan. Na 10 jaar is het pas gelukt en daar is een prachtige tweeling uit gekoemn.


    Jah dat weet ik, dankje ^^
    en als eht neit lukt is er altijd adopteren


    .. wow dat was ff offtopic, sorry mensen :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Immagine schreef:
    Ik wil die uitleg wel eens weten hoe ze zwanger is geraakt van een meisje? hahahaha


    Ze bedoelt meisje als geslacht van de baby. Niet dat een meisje haar geneukt heeft volgens mij ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb iets gemist.


    <3

    Struggle schreef:
    (...)

    Ze bedoelt meisje als geslacht van de baby. Niet dat een meisje haar geneukt heeft volgens mij ;p


    Facepalm :'D Waarom ahd ik dat zelf niet door? o.O

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 19:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ze bedoelt meisje als geslacht van de baby. Niet dat een meisje haar geneukt heeft volgens mij ;p


    Oh oke, want ik dacht echt dat ze bedoelde dat ze seks had met een meisje en daarna zwanger werd hahahaha


    All I have in life, is my imagniation.

    Struggle schreef:
    Ze zegt dat ze 16 is, terwijl haar naam Jaimie1997 was. Toen er wat van gezegd werd veranderde ze die.. en sowieso hoe ze typte alleen al =.=
    Sowieso dit:

    (...)

    Slaat toch nergens op..


    D'r hoofd weet niet beter. ;a
    & Dit kind-die-een-leven-heeft, heeft net het hele topic doorgelezen. Wooot.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Welja, gewoon voor het idee had je wel een paar leuke namen kunnen verzinnen... XD

    Ik zet hier een slotje op omdat het eigenlijk niet mag om over anderen te roddelen op het forum. En sowieso ook omdat dat niet mooi is.
    Daarom zijn er eigenlijk bemiddelaars en zo. ^^


    Let the Night embrace you