• Ik heb dus zeg maar zo'n jongen op een feestje ontmoet en toen waren we dus best wel aan het flirten en zo. Hij vroeg mijn nummer, liep daarna ook met me naar huis en we hebben dus ook gezoend...
    Ik heb hem vervolgens uitgenodigd op hyves en hij vroeg mijn msn. Op msn hij mij me een soort van mee uitgevraagd, maar ik mocht niet van m'n moeder naar dat feestje. Nu zie ik dat hij -bij zijn ex notabene- op hyves een krabbel heeft geplaatst, dat hij op dat feestje wel een chick zou "pakken". Wat moet ik hier nu van denken? Moet ik nog wel met hem ergens anders heengaan of zo, of kan ik beter gewoon vrienden blijven?
    Ik heb hem namelijk helemaal niet voor een player aangezien en vind hem eigenlijk ook wel leuk...

    HELP ME!


    Are you lost?

    Ik zou die gast gewoon wissen van mijn msn-lijst(cat)
    als iemand zegt: Ik ga wel een ander chick pakken. Dan is diegene te goed voor jou;)

    Geen contact meer maken;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Al ben ik pas 13-

    Ik zou gewoon vragen wat hij er mee bedoelt,
    maar wel op een subtiele manier ;P


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Amorous schreef:
    Al ben ik pas 13-

    Ik zou gewoon vragen wat hij er mee bedoelt,
    maar wel op een subtiele manier ;P


    Ex astris, sciencia

    Sorry ik ben slecht bij zulke dingen, kan wel aan de leeftijd liggen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    WACHT vergeet die reactie! Jullie hebben gezoend? Op de eerste date, of je kan het niet eens een date noemen? Oke, ben je dan niet een beetje heel makkelijk? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Amorous schreef:
    Al ben ik pas 13-

    Ik zou gewoon vragen wat hij er mee bedoelt,
    maar wel op een subtiele manier ;P


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Uneventful schreef:
    WACHT vergeet die reactie! Jullie hebben gezoend? Op de eerste date, of je kan het niet eens een date noemen? Oke, ben je dan niet een beetje heel makkelijk? ^^


    Weet je dat ik me nu wel een beetje beledigd voel. En met iemand zoenen betekent trouwens niet dat je makkelijk bent?!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:55 ]


    Are you lost?

    Uneventful schreef:
    WACHT vergeet die reactie! Jullie hebben gezoend? Op de eerste date, of je kan het niet eens een date noemen? Oke, ben je dan niet een beetje heel makkelijk? ^^


    Je weet nooit wat de reden daarachter kan zijn. Ik beoordeel na eigen ervaringen mensen nooit daarop ^^ En bovendien is zoenen op een feestje helemaal niet erg, dat gebeurt vaker dan je denkt.
    Maar goed, als ik jou was zou ik eerst eens afwachten en kijken wat die jongen verder misschien nog zegt op Hyves of Twitter of Msn. Als hij nog rare dingen zegt of playerig doet zou ik er toch mee kappen, hoe moeilijk het ook is...
    Maar je wilt niet eindigen als 'één van de drie', of wel?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:56 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eerst nonchalant vragen wat hij ermee bedoeld. Dan kijken hoe hij verder doet nadat je dat gevraagd heb. Doet hij raar, gewoon negeren en desnoods verwijderen of blokkeren. En het lijkt me sowieso slimmer om dit vriendschappelijk te houden. Vooral als hij nog stoer doet bij z'n ex, dan is hij waarschijnlijk niet eens over haar heen..

    GTFO schreef:
    Eerst nonchalant vragen wat hij ermee bedoeld. Dan kijken hoe hij verder doet nadat je dat gevraagd heb. Doet hij raar, gewoon negeren en desnoods verwijderen of blokkeren. En het lijkt me sowieso slimmer om dit vriendschappelijk te houden. Vooral als hij nog stoer doet bij z'n ex, dan is hij waarschijnlijk niet eens over haar heen..


    Daar heb je wel gelijk in, maar HIJ is juist de gene die het heeft uitgemaakt. Daarom dacht ik ook dat hij echt over haar heen was en zo D;.


    Are you lost?

    Iemand nog andere adviezen?


    Are you lost?

    Navragen. Je weet maar nooit? Ben echt niet goed met soort dingen. Ga niet naar feestjes vandaar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Crusher schreef:
    (...)

    Weet je dat ik me nu wel een beetje beledigd voel. En met iemand zoenen betekent trouwens niet dat je makkelijk bent?!


    Als je hem net kent wel. En hmm misschien komt het wel beledigend over, maar dat is mijn mening.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Defensive schreef:
    (...)

    Je weet nooit wat de reden daarachter kan zijn. Ik beoordeel na eigen ervaringen mensen nooit daarop ^^ En bovendien is zoenen op een feestje helemaal niet erg, dat gebeurt vaker dan je denkt.
    Maar goed, als ik jou was zou ik eerst eens afwachten en kijken wat die jongen verder misschien nog zegt op Hyves of Twitter of Msn. Als hij nog rare dingen zegt of playerig doet zou ik er toch mee kappen, hoe moeilijk het ook is...
    Maar je wilt niet eindigen als 'één van de drie', of wel?


    Ze zegt dat het na het feestje was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ze zegt dat het na het feestje was.


    Volgens mij is een "goede nacht kusje" ook wel normaal. Maar goed, het is jouw mening :).


    Are you lost?