• Ja,die jamie. Ze opende dit topic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=109263 En eerlijk gezegd geloof ik het ook niet maar het kan toch?

    Hale schreef:
    (...)

    Ja en daar ga je tuurlijk mee te koop lopen...



    ik weet niet op welke van mijn twee voorbeelden die slaat.
    Maar als dit over de eerste gaat: Nee, als je echt een moeder heb die een hoer is ga je punt een niet zomaar zeggen: ze was maar een hoer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tortuga schreef:
    Ik smul van dat soort topics _O_:9~
    ik eigenlijk ook x]


    Shoganai i ne~

    Ooh ik werd daar zo vrolijk van he.

    /made my day.

    Nimbuzz schreef:
    (...)


    ik weet niet op welke van mijn twee voorbeelden die slaat.
    Maar als dit over de eerste gaat: Nee, als je echt een moeder heb die een hoer is ga je punt een niet zomaar zeggen: ze was maar een hoer.


    Volgens mij heb ik zo'n idee wie dat was, ik weet de naam alleen niet meer. Maar heb et wel gelezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Antichrist schreef:
    Ooh ik werd daar zo vrolijk van he.

    /made my day.


    _O_ Same here


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    _O_ Same here

    Ik was net te laat om te reageren ;( maar heb wel goed gelachen met jullie reacties :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Hahahah, omg is hier een topic over geopend? Lol.
    That topic made my day/


    Behind the laughter it actually means something.

    Die topic was stiekem Epic XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb er niet veel van meegekregen, maar oké.
    Ik denk trouwens dat niet iedereen er moeite mee zal hebben om te bekennen dat hun moeder een prostituee is. Ze zijn er mee opgegroeid en schamen zich er niet voor. Dit is niet in het algemeen he, maar voor sommige gevallen. Just sayin xd


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb er niet veel van meegekregen, maar oké.
    Ik denk trouwens dat niet iedereen er moeite mee zal hebben om te bekennen dat hun moeder een prostituee is. Ze zijn er mee opgegroeid en schamen zich er niet voor. Dit is niet in het algemeen he, maar voor sommige gevallen. Just sayin xd


    What u talking 'bout?

    Ze zegt dat ze 16 is, terwijl haar naam Jaimie1997 was. Toen er wat van gezegd werd veranderde ze die.. en sowieso hoe ze typte alleen al =.=
    Sowieso dit:

    en wil je weten hoe ik zwanger ben geworden kijk even op mij profiel mij mij gedichten of blog daar staat het minofmeer uit gelecht.


    Slaat toch nergens op..

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 19:32 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik wil die uitleg wel eens weten hoe ze zwanger is geraakt van een meisje? hahahaha


    All I have in life, is my imagniation.

    Antichrist schreef:
    (...)

    What u talking 'bout?

    Nou ergens in dit -en dat andere topic van die jaimie vast ook wel- zei iemand van: Ja, maar niemand gaat er mee te koop lopen als je moeder een hoer is. Daarop had ik dus gereageerd. Maar nu ik me zo bedenk gaat dit volgens mij over zo'n meisje van een aantal weken geleden die een faaltopic had aangemaakt.


    your eyes are like stars in the night.

    Struggle schreef:
    Ze zegt dat ze 16 is, terwijl haar naam Jaimie1997 was. Toen er wat van gezegd werd veranderde ze die.. en sowieso hoe ze typte alleen al =.=
    Sowieso dit:

    (...)

    Slaat toch nergens op..



    en op de profiel stond dat ze 15 was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Immagine schreef:
    Ik wil die uitleg wel eens weten hoe ze zwanger is geraakt van een meisje? hahahaha


    Lesbi of homo koppels laten IVF doen meestal maar daar moet je 18 voor zijn...